اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فنی و حرفه‌ای دهدشت عنوان کرد

فنی و حرفه‌ای دهدشت و کمک به رفع بیکاری در کهگیلویه

خبرگزاری فارس: مدیر فنی و حرفه‌ای دهدشت گفت: با موج بیکاری که در شهرستان کهگیلویه و وجود دارد این مرکز می‌تواند با آموزش جوانان در رشته‌های مختلف به رفع بیکاری در این شهرستان تا حدود زیادی کمک کند.

فنی و حرفه‌ای دهدشت و کمک به رفع بیکاری در کهگیلویه

جلال بهره‌بر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار داشت: اهمیت و جایگاه ویژه فنی حرفه‌ای بر کسی پوشیده نیست و با توجه به موج بیکاری که در خیلی از رشته‌های نظری وجود دارد، جا دارد که جوانان و خانواده‌های آنان از رشته‌های فنی و کاربردی استقبال بیشتری کنند.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای دهدشت افزود: در مرکز فنی و حرفه‌ای دهدشت سالانه جوانان زیادی در رشته‌های مختلف آموزش می‌بینند و جذب بازار کار می‌شوند.

بهره‌بر در ادامه بیان داشت: این مرکز سعی دارد در رشته‌های مختلف برق صنعتی، لوله‌کشی، تعمیر لوازم سرد کننده خانگی، پی‌.ال.‌سی برق و تعمیر موبایل کار‌آموز بپذیرد.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای دهدشت خاطرنشان کرد: شرط ورود به این دوره دارا بودن مدرک سوم راهنمایی است و آقایان در تمامی سنین می‌توانند در این دوره شرکت کنند.

بهره‌بر افزود: برای کارآموزان که  بیرون از شهر ساکن هستند خوابگاه شبانه‌روزی در نظر گرفته شده و برای کسانی که در دهدشت ساکن هستند نیز سرویس ایاب و ذهاب مجانی در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به امکانات خوب مرکز فنی و حرفه‌ای دهدشت ابراز امیدواری کرد: با ورود جوانان مستعد و جویای کار در این مرکز گام مهمی در رفع بیکاری برداشته خواهد شد.

انتهای پیام/‌ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول