اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد گناباد:

وب‌سایت‌های خبری گناباد برای اخذ مجوز اقدام کنند

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناباد گفت: وب‌سایت‌های خبری گناباد اقدامات لازم را برای اخذ مجوز انجام دهند.

وب‌سایت‌های خبری گناباد برای اخذ مجوز اقدام کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، علی قنبری ظهر امروز در نشستی با خبرنگاران که در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: برخی از مشکلات شهرستان به مشکلات فرهنگی برمی‌گردد، لذا خبرنگاران باید این مشکلات را به مسئولان مربوطه انعکاس دهند که این امر تعالی و رشد برنامه‌ها را سبب می‌شود.

وی با بیان اینکه خانه دوم خبرنگاران اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است، افزود: آنچه که در انعکاس اخبار ضرورت دارد این است که رسانه‌ها این مسائل را با درک درستی از مسائل منعکس کنند.

قنبری در ادامه اظهار داشت: وب‌سایت‌های خبری شهرستان باید اقدامات لازم را برای اخذ مجوز انجام دهند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناباد گفت: نشریات محلی مشکلات خود را در مورد یارانه کاغذ به صورت مکتوب به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کنند تا از طریق استان پیگیری شود.

قنبری تصریح کرد: مسابقه انعکاس مناسبت‌ها در اخبار نشریات محلی و وب‌سایت‌ها هر 3 ماه یک بار برگزار می‌شود و از برترین‌ها تجلیل به عمل می‌آید.

وی در ادامه به بیمه خبرنگاران اشاره کرد و گفت: برای استفاده از تسهیلات بیمه تکمیلی، خبرنگاران و نویسندگان مدارک لازم را به امور هنری اداره ارشاد ارائه کنند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناباد در ادامه خواستار ستون ویژه در نشریات محلی و سایت‌ها و فضای مجازی با عنوان فرهنگ و هنر به منظور انعکاس برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی هنری و آشنایی هر چه بیشتر مردم با مقوله فرهنگ و هنر شد.

قنبری گریزی به فرهنگ کتاب‌خوانی زد و گفت: برای توسعه فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و افزایش سرانه مطالعه فرهنگ و ارشاد اسلامی یک روز در هفته بازار کتاب ایجاد می‌شود.

قنبری با بیان اینکه در سال جدید هم با رویکرد مخاطب‌پرور و مثبت‌نگر کار خواهیم کرد، افزود: باید از کل ظرفیت فرهنگی و هنری شهرستان استفاده کنیم تا به هدف اصلی که رسیدن به وحدت جمعی است، برسیم.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول