اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد بوشهر:

3 هزار نفر متقاضی بهسازی مسکن هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر گفت: بیش از 3 هزار نفر برای بهسازی مسکن متقاضی داریم.

3 هزار نفر متقاضی بهسازی مسکن هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر فرید محبی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از اولویت‌های کاری ما در امداد موضوع مسکن خانوارهای زیر پوشش است و در همین ارتباط در سال 89 برای ساخت 907 واحد مسکونی مددجویان تحت پوشش کمک کردیم.

وی افزود: این کمک‌ها در قالب بهسازی مسکن روستایی و مسکن مهر بوده و بسیاری از خانوارها از این طریق خانه‌دار شدند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر تصریح کرد: بیش از 3 هزار نفر برای بهسازی مسکن متقاضی داریم ضمن اینکه در سال گذشته حدود 787 مورد برای بهسازی مسکن روستایی کمک کردیم.

محبی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) خانواده‌هایی هستند که با اقتضای خاص روحی و روانی ممکن است دچار آسیب‌های متعددی شوند.

 

وی افزود: کمیته امداد اگر می‌خواهد در طرح‌ها و برنامه‌های خود موفق عمل کند، قطعا باید پایه‌های فکری و فرهنگی قوی در مجموعه امداد پایه‌گذاری کند.

محبی گفت: اگر خانواده‌ها را از نظر فکری، روحی و روانی آماده نکنیم، در قسمت‌های دیگر هم نمی‌توانیم نقش تاثیر‌گذاری داشته باشیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر تصریح کرد: ما باید استان بوشهر را در مقوله فرهنگی و به خصوص بحث مشاوره با توجه به شرایط استان برنامه‌ریزی کنیم و اگر به دنبال نسخه درمان بیماری‌های فرهنگی در سطح استان هستیم، باید به شرایط کنونی استان دقت داشته باشیم.

وی گفت: با تشکیل اتاق‌های فکر تخصصی و با به کار‌گیری نرم‌افزار و سخت‌افزاری مدرن، مقوله فرهنگی استان را در مسیر تعالی هدایت کنیم.

محبی گفت: همچنین کمیته امداد در بخش تامین جهیزیه در سال 89 حدود 950 مورد کمک کردیم که کل رقم پرداختی حدود 842 میلیون تومان بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر بیان کرد: هم‌اکنون 2 هزار و 500 مورد پرونده مربوط به تامین جهیزیه داریم که در دست بررسی است.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول