اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبپخش خبر داد

اجرای 60 هزار مترمربع آسفالت در آبپخش

خبرگزاری فارس: شهردار آبپخش از اجرای بیش از 60 هزار مترمربع پروژه آسفالت در آبپخش خبر داد.

اجرای 60 هزار مترمربع آسفالت در آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش سید محمود موسوی ظهر امروز در بازدید مسئولان بخش از پروژه‌های عمرانی اظهار داشت: توجه به خواسته‌ها و نیازهای شهروندان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های شهرداری آبپخش در اجرای پروژه‌های عمرانی است و در یک سال گذشته همواره بر این مهم توجه داشته‌ایم.

 

وی اضافه کرد: آسفالت کوچه‌ها، خیابان‌ها و معابر سطح شهر یکی از دغدغه‌ها و خواسته‌های مهم شهروندان آبپخشی بوده که در یک سال گذشته اقدامات ارزنده و مهمی در این راستا صورت پذیرفته است.

 

موسوی با ارزیابی مطلوب عملکرد شهرداری آبپخش در زمینه آسفالت کوچه‌ها و معابر خاطر نشان کرد: در سال گذشته شاهد اجرای بیش از 60 هزار مترمربع پروژه آسفالت معابر در کوچه‌ها و خیابان‌های سطح شهر بوده‌ایم و رضایت شهروندان در اجرای پروژه‌های آسفالت را به دست آورده‌ایم.

 

این مسئول ادامه داد: در زمینه لکه‌گیری خیابان‌ها و معابر شهر در سال گذشته همواره آماده اجرای این طرح بوده‌ایم و در کوچه‌هایی که شرایط برای اجرای این طرح‌ها آماده بود، لکه‌‌گیری به طور کامل انجام شده است.

 

شهردار آبپخش با اشاره بر اینکه پس از نصب علمک‌های گاز فعالیت‌ شهرداری آبپخش در زمینه اجرای پروژه‌های آسفالت سیر صعودی به خود می‌گیرد اذعان داشت: برای جلوگیری از اتلاف هزینه و سرمایه بیت‌المال در اجرای پروژه‌ها به دلیل اجرای پروژه گازرسانی شهری در برخی موارد شاهد توقف در پروژه‌های آسفالت بوده‌ایم که پس از نصب علمک‌ها و اتمام پروژه گازرسانی در عملیات آسفالت معابر سطح شهر فعالیتی چشمگیر را شاهد خواهیم بود.

 

موسوی تصریح کرد: تعامل شهرداری با سایر دستگاه‌های اجرایی مرکز بخش و روستاهای تابعه بخش در یکسال گذشته عملکردی مطلوب بوده و توانسته‌ایم رضایت تمامی دستگاه‌های اجرایی را جلب کنیم.

 

شهردار آبپخش گفت: در سال جاری شاهد اجرای 20 پروژه عمرانی در شهر آبپخش خواهیم بود و به این ترتیب آبپخش به کارگاه مهم آبادانی تبدیل می‌شود.

 

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول