اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت کشتی مازندران خبر داد

9 کشتی‌گیر مازندرانی در لیست جدید خادم

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت کشتی مازندران از حضور 9 کشتی‌گیر آزادکار مازندرانی به اردوی تیم ملی بزرگسالان خبر داد.

9 کشتی‌گیر مازندرانی در لیست جدید خادم

سلمان قادری امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: در اردوی جدید تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان از سوی رسول خادم سرمربی تیم ملی برای حضور در مسابقات المپیک، جهانی و آسیایی 23 کشتی‌گیر به اردوی آمادگی دعوت شدند که از این تعداد 9 ملی‌پوش از مازندران هستند.

وی تصریح کرد: این اردو که هم‌اکنون با شرکت کشتی‌گیران و کادر فنی تیم ملی در خانه کشتی تهران روزی دو نوبت صبح و عصر برپا می‌شود، کشتی‌گیران و مربیان مازندرانی نیز حضور دارند.

قادری درباره کشتی‌گیران مازندرانی در این اردو بیان داشت:  مهران شیخی در وزن 55 کیلوگرم، مسعود اسماعیل پور و بهنام احسان‌پور در 60 کیلوگرم، مهدی تقوی و میثم نصیری در 66 کیلوگرم، ایمان محمدیان در 74 کیلوگرم، رضا یزدانی و عباس طحان در 96 کیلوگرم و کمیل قاسمی در 120 کیلوگرم به عنوان 9 ملی‌پوش مازندرانی در این اردوی آمادگی هستند.

نایب رئیس هیئت کشتی مازندران در ادامه از حضور دو مربی مازندرانی در کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان خبر داد و افزود: در کنار 9 کشتی‌گیر محمود اسماعیل‌پور و عقیل حیدری به عنوان دو مربی با سابقه و باتجربه مازندرانی در این اردو هستند.

قادری متذکر شد: در بین کشتی‌گیران بزرگسال کشورمان مسعود اسماعیل‌پور، مهدی تقوی و رضا یزدانی به عنوان سه کشتی‌گیر مازندرانی موفق به کسب سهمیه المپیک در سال 2012 لندن شدند.

وی در پایان اذعان داشت: در حال حاضر استخوان‌بندی و ستون اصلی تیم‌های ملی کشتی آزاد ایران در رده‌های سنی مختلف را کشتی‌گیران مازندرانی تشکیل می‌دهند. 

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول