اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت ورزش‌های همگانی مازندران خبر داد

اجرای کشتی سنتی لوچو در مازندران/ تیر و مرداد تقویم برگزاری مسابقات

خبرگزاری فارس: عضو هیئت ورزش‌های همگانی مازندران با اشاره به سابقه کهن کشتی لوچو در سوادکوه، گفت: کشتی سنتی لوچو در تیر و مرداد ماه سال جاری در چندین نقطه شهرستان سوادکوه برگزار می‌شود.

اجرای کشتی سنتی لوچو در مازندران/ تیر و مرداد تقویم برگزاری مسابقات

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، محمد قاسم‌نژاد که رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهر زیراب نیز هست امروز در جلسه برنامه‌ریزی سال جاری این هیئت با اشاره به این مطلب که ورزش‌های همگانی از رشته‌های پرطرفدار است، بیان داشت: آمادگی جسمی و روحی شادابی و پویایی فردی و اجتماعی را شکل می‌دهد.

قاسم‌نژاد تصریح کرد: بیش از 20 رشته ورزشی مفرح در هیئت ورزش‌های همگانی تعریف شده است.

این مسئول از برنامه‌ریزی این هیئت ورزشی در شهر زیراب خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم تا با همکاری و همراهی علاقمندان و دلسوزان ورزشی، گام‌های بلندی را در این زمینه برداریم.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهر زیراب از لزوم برگزاری مسابقات و برنامه‌های مختلف ورزشی در سال جاری خبر داد و گفت: همایش پیاده‌روی در اواخر خرداد ماه با همکاری ادارات و نهادهای مختلف در شهر زیراب انجام می‌شود.

وی برگزاری کشتی سنتی لوچو را از برنامه‌های مهم این هیئت در شهرستان سوادکوه ذکر کرد و افزود: کشتی سنتی لوچو به همراه برنامه‌های متنوع فرهنگی و ورزشی در تیرماه سال جاری در امامزاده حسن آلاشت و شهر زیراب و روستاهای شهرستان برگزار می‌شود.

قاسم‌نژاد پرواز بادبادک‌ها را از رشته‌های جالب توجه در این هیئت دانست و تصریح کرد: این رشته ورزشی نیز طرفداران خود را داراست و ما در این زمینه نیز به جذب علاقمندان پرداخته‌ایم.

این مسئول خاطرنشان کرد: مسابقات طناب‌کشی و برنامه‌های مناسبتی نیز از بخش‌های مهم برنامه‌ریزی ما را تشکیل می‌دهد.

وی به لزوم تعامل بین مسئولان شهرستان سوادکوه و این هیئت اشاره کرد و متذکر شد: به منظور همه‌گیر کردن رشته‌های ورزشی زیر مجموعه ورزش‌های همگانی و نکات برجسته فرهنگی و اخلاقی آن، همراهی و همکاری مسئولان مختلف را خواستاریم.

عضو هیئت ورزش‌های همگانی استان مازندران از برآورد مالی برنامه‌های سال آینده این هیئت ورزشی خبر داد و اذعان داشت: برای دستیابی به اهداف و برنامه‌های خود در طول سال آینده به 220 میلیون ریال بودجه نیازمندیم که در حال رایزنی با مسئولان استانی، شهرستانی و جذب اسپانسر هستیم.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول