اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کشتی استان قم:

کشتی‌گیر قمی برای اعزام به مسابقات جهانی روسیه برگزیده شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی استان قم از انتخاب کشتی‌گیر قمی برای اعزام به پیکارهای قهرمانی جهان در روسیه خبر داد.

کشتی‌گیر قمی برای اعزام به مسابقات جهانی روسیه برگزیده شد

محسن حلوایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: اسامی فرنگی‌کاران اعزامی به رقابت‌های جهانی کشتی فرنگی در کشور روسیه در حالی اعلام شد که همچون میادین رسمی اخیر نام ‌هادی علیزاده پورنیا کشتی‌گیر ارزنده قمی نیز در ترکیب تیم ملی به چشم می‌خورد.

وی ادامه داد: علیزاده پورنیا در اوج جوانی هم‌اکنون یکی از کشتی‌گیران پر افتخار استان قم است که سابقه کسب مدال از مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی جوانان آسیا و پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان آسیا را در کارنامه خود دارد.

رئیس هیئت کشتی استان قم اضافه کرد: علیزاده در نخستین تجربه حضور خود در ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان، همراه با تیم ملی رده سنی جوانان در سال 2010 در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جوانان آسیا در چین شرکت کرد و به مقام سوم و نشان برنز دست یافت.

وی ابراز داشت: این در حالی است که کشتی‌گیر ارزنده قمی بلافاصله مدارج ترقی را طی کرد و با راهیابی به تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشورمان این تیم را در مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی مردان آسیا در کره جنوبی همراهی کرد و با کسب مقام قهرمانی و نشان طلا به کار خود پایان داد.

حلوایی افزود: اسامی فرنگی‌کاران اعزامی به رقابت‌های جام جهانی در حالی اعلام شد که بر اساس برنامه فدراسیون جهانی کشتی (فیلا) این پیکارها روزهای 30 و 31 اردیبهشت ماه و با حضور 10 تیم برتر دنیا در شهر سارانسک روسیه برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در شرایطی در هفت وزن رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان در روسیه به مصاف حریفان می‌رود که در هر وزن از اوزان هفت گانه دو کشتی‌گیر به این مسابقات اعزام می‌شود.

رئیس هیئت کشتی استان قم خاطر نشان کرد: تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان را 14 فرنگی‌کار اوزان 55، 60، 66، 74، 84، 96 و 120 کیلوگرم تشکیل می‌دهند در حالی که در وزن 74 کیلوگرم که‌ علیزاده پورنیا کشتی‌گیر قمی حضور دارد، محسن قاسمی کشتی‌گیر تهرانی نیز حضور خواهد داشت.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول