اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 12.5 میلیارد ریال صورت گرفت

ساخت 12.5 کیلومتر راه روستایی در فهرج

خبرگزاری فارس: فرماندار فهرج گفت: ساخت راه روستایی 10 روستا در بخش مرکزی و نگین کویر این شهرستان به طول 12.5 کیلومتر انجام شد که برای آن 12.5 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

ساخت 12.5 کیلومتر راه روستایی در فهرج

حسین زین‌الصالحین امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در فهرج از روکش راه‌های روستایی به طول 9.5 کیلومتر با صرف اعتبار 5 میلیارد و 400 میلیون ریال خبر داد و اظهار داشت: ساخت راه روستایی 10 روستا در بخش مرکزی و نگین کویر این شهرستان به طول 12.5 کیلومتر انجام شد که برای آن 12.5 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی افزود: همچنین زیرسازی و آسفالت راه روستایی روستای علی‌آباد شهنوازی، ابراهیم‌آباد دهگاوی، ثانی‌آباد، عصمت‌آباد، یوسف‌آباد، چاهدگال، دهنو چاهدگال، محمد‌آباد چاهدگال و چاریگان در این شهرستان به طول هشت کیلومتر و با اعتبار 8 میلیارد تومان در حال اجرا است.

فرماندار فهرج با اشاره به روکش و شانه‌سازی محورهای روستایی این شهرستان گفت: 20 کیلومتر از محورهای روستایی با صرف اعتبار 6  میلیارد ریال شانه‌سازی شده است.

وی از دیگر اقدامات صورت گرفته در بخش راه و ترابری در شهرستان فهرج به ساخت ساختمان اداری اداره راه و ترابری اشاره کرد و بیان داشت: این طرح با اعتبار یک ‌میلیارد و 200 میلیون ریال و با زیربنای 225 متر مربع در ورودی شهر و در محور فهرج زاهدان در حال انجام است.

وی افزود: در تلاش هستیم که فاصله ارتباطی  روستای سکهور و اسلام‌آباد را با احداث راه روستایی میان‌بر کوتا کنیم که به زودی کار احداث آن به طول 11 کیلومتر از سوی اداره راه و ترابری شهرستان فهرج آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول