اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دنبال کولاک دو روز گذشته در استان زنجان

بازگشایی 370 راه روستایی در زنجان / 80 روستا همچنان در محاصره برف قرار دارند

خبرگزاری فارس: کارشناس اداره کل راه وشهر سازی استان زنجان با اشاره به بازگشایی 370 راه روستایی در استان زنجان گفت: در حال حاضر راه ارتباطی 80 روستا همچنان در استان زنجان مسدود است.

بازگشایی 370 راه روستایی در زنجان / 80 روستا همچنان در محاصره برف قرار دارند

احمد خلیل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: کولاک شدید و نبود دید کافی در اکثر محورهای استان زنجان موجب مسدود شدن راه‌های مواصلاتی این استان شد.

وی افزود: بارش برف و کولاک بسیار شدید شنبه 27 اسفند در محورهای ارتباطی استان، موجب اختلال تردد وسایط نقلیه در اکثر محورهای ارتباطی استان شد و کار امداد رسانی به مسافران نوروزی را با مشکل مواجه کرد.

کارشناس اداره کل راه وشهر سازی استان زنجان با تلاش راهداران استان زنجان آزاد راه زنجان ـ قزوین و محورهای زنجان ـ ابهر، زنجان ـ بیجار، زنجان ـ طارم، زنجان ـ قیدار ـ همدان، قیدار ـ ابهر، زنجان ـ دندی و محور قره پشتلو بازگشایی شده است.

وی با اشاره به بازگشایی یکی از باندهای محور دندی به تخت سلیمان تصریح کرد: با تلاش‌های راهداران زنجانی باند دوم نیز امروز بازگشایی می‌شود.

خلیلی با اشاره به اینکه دیروز 450 محور روستایی در استان زنجان مسدود بود، ادامه داد: با تلاش راهداران راه ارتباطی 370 روستا بازگشایی شده اما محور ارتباطی 80 روستا همچنان مسدود است.

وی با اشاره به اینکه عوامل راهداری با 360 نفر پرسنل، بیش 225 دستگاه ماشین آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین مستقر در 28 راهدارخانه استان کار خدمات رسانی به مسافران را بر عهده دارند، افزود: راهداران علاوه بر تیغ زنی و نمک پاشی، اقدام به تخلیه در راه ماندگان و مسافران گرفتار در کولاک می‌کنند.

کارشناس اداره کل راه وشهر سازی استان زنجان با اشاره به گرفتار بودن تعدادی خودرو در برف طی روز گذشته ادامه داد: در دو روز گذشته بیش از 400 خودروی گرفتار در کولاک با یک هزار و 465 نفر مسافر تخلیه و به مناطق امن انتقال یافتند.

وی از رانندگان و مسافران نوروزی در خواست کرد با تجهیز وسایط نقلیه خود به لوازم ایمنی زمستانی و به همراه داشتن زنجیر چرخ، لباس گرم از جاده‌های استان زنجان تردد کنند.

انتهای پیام/غ20 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول