اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در طول 124 کیلومتر

312 پروژه راه روستایی در خراسان‌رضوی به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره‌کل راه و ترابری خراسان‌رضوی گفت: در بخش راه روستایی حدود 312 پروژه در قالب 124 کیلومتر در خراسان‌رضوی به بهره‌برداری می‌رسد.

312 پروژه راه روستایی در خراسان‌رضوی به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، ابراهیم صنیعی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در محل اتاق کنفرانس اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌رضوی با بیان اینکه در بخش راه‌سازی 6 پروژه به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار کرد: برای این طرح حدود 300 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی تصریح کرد: پروژه‌های به‌سازی استان حدود هشت پروژه با هزینه‌ای بالغ بر 320 میلیارد ریال و به طول 44 کیلومتر آماده بهره‌برداری است.

وی با تأکید بر اینکه در بخش روکش آسفالت چهار پروژه برای افتتاح آماده است، گفت: این طرح در مجموع 100 کیلومتر است که برای انجام این پروژه‌ها 240 میلیارد ریال هزینه شده است.

سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌رضوی به پروژه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در این استان اشاره کرد و افزود: پروژه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در استان که در اختیار اداره‌کل راه و ترابری استان است هفت پروژه آماده بهره‌برداری است.

وی تأکید کرد: این پروژه 277 کیلومتر را شامل می‌شود و 175 میلیارد تومان هزینه دربر داشته است.

صنیعی با بیان اینکه سالانه رقم قابل توجهی در انواع پروژه در استان هزینه می‌شود، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون حدود 600 پروژه در استان در حال کار است که حدود 950 کیلومتر راه روستایی و 270 کیلومتر راه شهری است که در نوبت‌های کاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با تأکید بر اینکه از لحاظ آزادراه استان خراسان‌رضوی از متوسط کشور عقب است، ادامه داد: البته با توجه به آزادراه حرم تا حرم که به طول 300 کلیومتر در استان خراسان‌رضوی است و آزادهراه کنارگذر شمالی مشهد به طول 72 کیلومتر و هم‌چنین آزادهراه 40 کیلومتری باغچه - مشهد امید است که استان در این حوزه نیز به رده‌های بالایی در بین استان‌های کشور دست یابد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول