اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون پرورش استان اردبیل:

سرمایه‌های فرهنگی و اجتماعی را قدر دانیم

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: سرمایه تنها برگرفته از تفکر اقتصادی نیست بلکه ضرورت دارد سرمایه‌های فرهنگی و اجتماعی را بیشتر از سایر حوزه‌ها قدر بدانیم.

سرمایه‌های فرهنگی و اجتماعی را قدر دانیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ناهید اللهوردی‌زاده عصر امروز در جلسه تبیین سیاست کانون در سال حمایت از تولید ملی اظهار داشت: نباید احساس کنیم که سرمایه ملی تنها در حوزه اقتصادی خلاصه می‌شود بلکه تاکید مقام معظم رهبری در حمایت از تولید ملی مربوط به حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، ارزشی و... است تا بتوانیم در یک بستر مناسب تحولات حقیقی را در این بخش‌ها نیز عملیاتی کنیم.

وی بزرگ‌ترین سرمایه کشورمان را نیروی انسانی ماهر، کارآمد به عنوان ابزار اصلی در تولید ملی یاد کرد و افزود: در این سیر تأثیرگذار تولید فکر و باروری اندیشه جز ضروریت‌ها است که عمده فعالیت کانون نیز در این زمینه و به این سمت و سو است.

اللهوردی‌زاده در ادامه سخنان خود تولید فکر، برنامه‌ریزی با هدف جلوگیری از ریزش و جذب و فعال‌سازی اعضای کانون را بسیار مهم توصیف کرد و بیان داشت: اجرای صحیح برنامه‌ها، مدیریت مالی در تمام حوزه‌ها، تنوع در فعالیت‌ها از طریق خلاقیت در اجرای امور از اولویت‌هایی است که کانون به جد دنبال می‌کند.

این مسئول در ادامه سخنان خود ارتقای دانش نیروهای فعال، برنامه‌ریزی برای مصرف بهینه انرژی و پیگیری برنامه‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام را از اهداف دیگر کانون اعلام کرد و ادامه داد: ما در کنار توسعه الکترونیکی برنامه‌های هنری و فرهنگی توسعه بیش از پیش برنامه‌های با محوریت پرورش و تربیت کودکان و نوجوانان را مد نظر قرار دادیم تا بتوانیم با تربیت نیروی انسانی شایسته کشورمان را به بهره‌گیری از این ظرفیت امیدوار کنیم.

وی گفت:‌ برای توسعه اقتصادی و فرهنگی شایسته است سرمایه اجتماعی را تعمیق و توسعه ببخشیم و اسباب ارتقای سطح همکاری‌ها و بهره‌وری‌ها بیش از هر زمان دیگر فراهم آید.

به گزارش فارس، مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در ادامه سخنان خود افزود: توجه به نسل آینده با تدارک و تدوین برنامه‌های متنوع در قالب‌های گوناگون سیاستی است که می‌تواند ما را در میان مدت و بلند مدت به اهداف مورد نظر برساند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول