اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هئیت کاراته استان فارس:

در کاراته فارس انقلاب شده است

خبرگزاری فارس: رئیس هئیت کاراته استان فارس گفت: در چند سال گذشته موفقیت‌های چمشم‌گیری در فارس نداشتیم اما در یک سال اخیر در کاراته این استان انقلاب شده است.

در کاراته فارس انقلاب شده است

عباس رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: در هفته گذشته در بخش کاراته آزاد، کاراته‌کاهای فارس مقام نخست جمهوری اسلامی ایران را به خود اختصاص دادند که برای ورزش این استان بسیار افتخارآفرین است.

این مقام ورزشی با بیان اینکه امسال بانوان استان فارس در مسابقات غوغا کردند افزود: در سال جاری برادران و خواهران این استان در مجموع 19 مدال برای فارس کسب کردند که این امر نیز یکی دیگر از افتخارات کاراته‌کاهای فارس در راستای انقلابی شدن کاراته این استان است.

رئیس تربیت‌بدنی شهرداری شیراز با بیان اینکه در دی ماه امسال برای نخستین بار در کشور کلاس آموزش کاراته در سطح فارس برگزار شد اضافه کرد: تاکنون 8 هزار متر مربع مکان ورزشی و سالن‌های چند منظوره ورزشی در تمام مناطق شهرداری شیراز احداث و در اختیار شهروندان قرار گرفته است تا سلامتی همراه با نشاط را به همراه داشته باشند.

وی بیان کرد: در شش سال گذشته بیشترین خدمات ورزشی را شهرداری شیراز و شورای اسلامی این شهر انجام داده‌اند که البته این امر وظیفه اصلی این مجموعه‌ها نیست اما در این راستا نیز 122 مربی ورزشی طرف قرارداد شهرداری شیراز هستند که با حداقل هزینه حداکثر کارایی را دارند.

رضایی ابراز داشت: برای میزبانی از مسافران نوروزی چند سالن ورزشی با برگزاری مسابقات مختلف خانوادگی در نظر گرفته شده است که جشنواره غذا در باغ خانوادگی، اجرای برنامه‌های فرهنگی در کمپ‌ها، جشنواره بادبادک‌ها، برپایی تورهای گردشگری و توزیع بسته‌های فرهنگی از دیگر برنامه‌های شهرداری شیراز برای پذیرایی و میزبانی هرچه بهتر از مهمانان نوروزی است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول