اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

شاخص عملکرد مدیران رضایتمندی مردم است

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان با اشاره به لزوم پاسخ مناسب به نیازهای مردم گفت: شاخص عملکرد مدیران رضایتمندی مردم است.

شاخص عملکرد مدیران رضایتمندی مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌‌‌‌‌‌نژاد ظهر امروز در بازدید از میز خدمت و همچنین دفتر سامانه سامد استانداری زنجان اظهار داشت: در دیدار با مسئولان ارشد کشوری از پنج تا شش محور کاری توصیه شده، ارتباط با مردم و پاسخگویی به نیازهای آنها یکی از تاکیدات آنها است.

وی با اشاره به اینکه حاصل همه اقدامات مدیران باید رضایتمندی مردم باشد، افزود: کسب و حفظ رضایتمندی مردم به عنوان مالکان نظام از اهم وظایف مدیران محسوب می‌شود.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه دولت در راستای توجه به نیازهای مردم و آسان کردن ارتباطات مردمی اقدام به برقراری پل‌های ارتباطی خاصی با مردم کرده است، ادامه داد: اقدامات دولت در برقراری پل‌های ارتباطی با مردم در نوع خود ماندگار است.

وی با اشاره به اینکه پس از راه‌اندازی سامانه سامد درخواست‌‌های مردمی برای ملاقات‌ با مسئولان استانی به صورت چشمگیری کاهش یافته است، اضافه کرد: موضوع ملاقات‌های مردمی در چند وقت اخیر به درخواست‌های تخصصی و حقوقی سوق پیدا کرده است.

رئوفی‌نژاد اضافه کرد: پاسخگویی به اکثر نیازها از نتایج راه‌اندازی سامانه سامد است که در نوع خود از کارهای ماندگار دولت محسوب می‌شود.

وی ایجاد میز خدمت را از دیگر اقدامات ماندگار دولت دانست و گفت: ایجاد میز خدمت موجب حل بسیاری از مشکلات مردم در مراجعه به ارگان‌های دولتی شده است.

استاندار زنجان با اشاره به راه‌اندازی میز خدمت در 25 ارگان دولتی در سطح استان زنجان اضافه کرد: برنامه‌ریزی‌ها برای راه‌اندازی میز خدمت در 50 ارگان اجرایی دولتی است.

وی تاکید کرد: راه‌اندازی میز خدمت موجب جلوگیری از بسیاری از سوء استفاده‌هایی شده است که در نتیجه اعمال سلیقه در اجرای کارها به وجود می‌آید.

رئوفی‌نژاد ارائه پاسخ صریح و روشن و جلوگیری از تلف شدن وقت مردم را از محاسن ایجاد میز خدمت در دستگاه‌های دولتی عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه استان زنجان نخستین استانی است که در آن 600 خدمت الکترونیکی ارائه می‌شود، افزود: راه‌اندازی ارائه این خدمات به معنای مراجعه نکردن مردم به ارگان‌های دولتی است.

استاندار زنجان ایجاد پل ارتباطی بین مردم و دولت را برای حل مشکلات و پاسخگویی سریع به آنها را از دغدغه‌های دولت به ویژه شخص رئیس جمهور اعلام کرد.

وی با اشاره به کاهش مراجعات مردم به ارگان‌های دولتی و افزایش رضایتمندی مردم از خدمات ارائه شده ادامه داد: مهم‌تر از حل مشکلات نوع برخورد با مردم است.

رئوفی‌نژاد تاکید کرد: باید از ظرفیت‌های ایجاد شده برای رضایتمندی مردم نهایت استفاده را کرده و با ظرافت و درایت با مردم برخورد شود.

وی در این دیدار با گرامیداشت روز ملی فناوری هسته‌ای، یاد و خاطره شهدا به ویژه پنج شهید انرژی هسته‌ای را گرامی داشت.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول