اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دانشگاه پیام نور فارس تأکید کرد

توجه به رضایتمندی دانشجویان

خبرگزاری فارس: سرپرست دانشگاه پیام نور استان فارس گفت: رضایتمندی دانشجو باید در بالاترین سطح مورد توجه کارکنان دانشگاه قرار گیرد.

توجه به رضایتمندی دانشجویان

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان فارس، سعید مظلومیان که در دیدار مدیران و کارکنان دانشگاه پیام نور استان فارس سخن می‌گفت، تصریح کرد: با تغییر روند و بهبود عملکردها، ارائه خدمات به دانشجویان تسریع می‌شود.

وی با بیان اینکه در سال جدید نیازمند تحول و تغییر کاری هستیم، گفت: اگر چه فارس در حوزه‌های مختلف در بین استان‌ها از جایگاه برتر برخوردار است اما نباید به وضع موجود قانع شد.

وی اضافه کرد: برای تغییر و تحول درونی لازم است علاوه بر تقویت ارتباط با خدا، نوع‌دوستی، پذیرش افکار متفاوت و بهبود فکر را در خود توسعه دهیم.

سرپرست دانشگاه پیام نور استان فارس، تفویض اختیارات به مراکز و واحدها، الکترونیکی کردن امور، نظم کاری و خارج شدن از روزمرگی را از اولویت‌های مهم در سال جدید عنوان کرد و در این مورد ابراز داشت: مدیران و کارکنان دانشگاه باید از قبل برنامه‌ریزی داشته باشند و طبق برنامه سالانه فعالیت خود را انجام دهند.

مظلومیان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان موفقیت‌های کسب شده در سال گذشته توسط دانشگاه پیام نور استان فارس خاطرنشان کرد: سال 1390سال بسیار خوب و توأم با موفقیت برای استان فارس بود چرا که در بخش‌های آموزشی، امتحانات، روابط عمومی، عمرانی، فرهنگی و ... اقدامات خوبی صورت گرفت که موجب شد در ارزیابی‌های صورت گرفته توسط سازمان مرکزی، دانشگاه پیام نور استان فارس جزو استان‌های برتر کشور معرفی شود.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول