اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان و مردم انجام شد

افتتاح 2 پروژه روستایی در پشت‌پر با 7.5 میلیارد ریال اعتبار

خبرگزاری فارس: 2 پروژه روستایی در پشت‌پر دشتستان با 7.5 میلیارد ریال اعتبار مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

افتتاح 2 پروژه روستایی در پشت‌پر با 7.5 میلیارد ریال اعتبار

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، فرماندار دشتستان بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح این 2 طرح اظهار داشت: خدمت به مردم مناطق محروم ارزش والایی دارد و مسئولان باید در این عرصه اهتمام ورزند.

غلامحسین خسروی با اشاره به افتتاح مدرسه روستای پشت‌پر افزود: مدرسه ابتدایی پنج کلاسه شبانه‌روزی شهید مفتح پشت‌پر در زمینی به مساحت چهارهزار متربع با زیربنای 400 مترمربع و امکانات رفاهی، آموزشی و بهداشتی با اعتباری پنج میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است.

وی اضافه کرد: امروز ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و دانش‌آموزان امروز در واقع سرمایه‌های بزرگ آینده هستند که باید با تربیت صحیح این عزیزان راه را برای پیشرفت کشور هموار کنیم.

خسروی یادآور شد: عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون تلاش آزادمردان و شیرزنانی است که با کسب مدارج علمی و خودسازی توانسه‌اند در مقابل جهان کفر و استکبار و نفاق قدعلم کنند و تاثیر بسزایی در معادلات بین‌المللی بگذارند.

وی بیان کرد: عشایر منطقه پشت‌پر نقش مهمی در تولیدات کشاورزی استان و شهرستان دارند و باید با افزایش امکانات رفاهی برای این مردم، موجبات پیشرفت بیشتر را فراهم کنیم.

فرماندار دشتستان از تخصیص 177 میلیون تومان برای مرمت آب روستای پشت‌پر خبر داد و افزود: تمام تلاش خود را برای رفاه مردم منطقه به کار می‌بندیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دشتستان نیز در مراسم افتتاحیه این واحد آموزشی اظهار داشت: عملیات ساخت و ساز این واحد آموزشی از اوایل سال 89 آغاز شده و خوشبختانه با سرعت بسیار خوبی احداث و امروز شاهد بهره‌برداری از آن هستیم.

عباسعلی اسدی افزود: این مدرسه شامل 5 کلاس درس است که در زمینی به مساحت چهار هزار متر مربع و زیر بنای 700 متر  مربع احداث شده است.  

رئیس آموزش و پرورش دشتستان خاطرنشان کرد: کل اعتبارات هزینه شده برای احداث و تجیهز این آموزشگاه بیش از 500 میلیون تومان بوده که از محل اعتبارات استانی و با مشارکت اداره کل نوسازی استان تامین شده است.

همچنین ساختمان دهیاری روستای پشت‌پر نیز با اعتبار دو میلیارد و 500 میلیون ریال با زیربنای 65 مترمربع افتتاح شد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول