اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از اصفهان

نمایش "زیر باران از تو می‌خوانم" تأیید شد

خبرگزاری فارس: یک کارگردان تئاتر گفت: تاکنون متن نمایشی "زیر باران از تو می‌خوانم" در مرحله بازبینی جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت ـ فتح خرمشهر تأیید شده است.

نمایش "زیر باران از تو می‌خوانم" تأیید شد

پویان عطایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: امسال پذیرش نمایش‌های گروه‌های تئاتری در جشنواره تئاتر مقاومت که هر ساله خردادماه در خوزستان برگزار می‌شود، تفاوت‌هایی با سال گذشته دارد.

وی افزود: در این دوره از جشنواره بازبینی مستقیم نمایش‌ها وجود ندارد و لازم است ابتدا متن نمایش به دفتر جشنواره ارسال شود.

این کارگردان تئاتر تصریح کرد: پس از تأیید نمایش مورد نظر فیلم تئاتر باید برای تأیید نهایی به دفتر جشنواره ارسال می‌شود.

وی ادامه داد: تئاتر "زیر باران از تو می‌خوانم" اکنون به تأیید شورای جشنواره مقاومت رسیده و فیلم این نمایش برای دفتر جشنواره ارسال شده است.

عطایی درباره داستان این تئاتر بیان داشت: متن این نمایش که توسط نویسنده بازنویسی شده، درباره دو مرد هم‌رزم است که به دلیل خراب شدن یک پل در زیرزمین گیر کرده‌اند و با یادآوری خاطرات سال‌های گذشته پس از 30 سال هویت آنها مشخص می‌شود.

وی اضافه کرد: نویسندگی این نمایش را آرش منصوری برعهده داشته و بازیگران آن امیر مرادی و سیدجواد نوریان هستند.

این کارگردان تئاتر تأکید کرد: مهلت ارسال لوح فشرده تئاتر گروه‌های متقاضی به جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت تا 29 فروردین است و نتایج نهایی تئاترهای پذیرفته شده تا دو هفته پس از مهلت نهایی مشخص می‌شود.

به گزارش فارس، در بخش بازبینی جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت که خردادماه در شهر خرمشهر برگزار می‌شود، تئاترهای "زندگی با طعم خردل" به کارگردانی بهنام شمسایی، "صدای سکوت" به نویسندگی و کارگردانی حسین عبداللهی، "وصله بر سایه‌های ترک خورده" به کارگردانی احسان جانی، "آستانه" به کارگردانی محسن رهنما از اصفهان و "کمپ b5" به کارگردانی صادق فرهمند از شاهین‌شهر نیز پذیرفته شده‌اند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول