اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شاهین‌دژ:

خدمات مسئولان شاهین دژ به مسافران افزایش یافت

خبرگزاری فارس: فرماندار شاهین‌دژ گفت: امسال برای آمادگی مطلوب برای استقبال از مهمانان نوروزی، تسهیلات نوروزی شهرستان به مسافران نوروزی افزایش یافت.

خدمات مسئولان شاهین دژ به مسافران افزایش یافت

بهروز بهروز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در ایام نوروز امسال 5 کاروان راهیان نور از شاهین‌دژ به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

وی با بیان اینکه 420 نفر از این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند، افزود: در این کاروان 150 نفر از بسیجیان به صورت انفرادی از پایگاه های بسیج محلات حضور دارند و به مدت پنج روز از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در استان خوزستان دیدن کردند.‌

این مسئول در ادامه تصریح کرد: در ایام پایانی سال، شهرداری شاهین‌دژ اقدامات ویژه ای را به منظور زیباسازی و تغییر فضای شهر و همچنین ایجاد زمینه مطلوب در راستای تامین رفاه حال مسافران نوروزی در این شهر انجام دادند‌.

فرماندار شاهین‌دژ ادامه داد: به منظور افزایش کیفی خدمات مسئولان این نهاد شهری نسبت به بررسی و حل و فصل نواقص مربوطه پارک‌ها، بوستان‌ها، جایگاه‌‌های اسکان، وسایل بازی، تجهیزات، تاسیسات مربوطه، مبلمان‌ها، سرویس‌های بهداشتی و آب نماها اقدام کردند تا نوروز امسال را با آمادگی مطلوب‌تر و بیشتر به استقبال گردشگران این شهر بروند.

بهروز ادامه داد: به منظور اعمال کنترل و نظارت بر عرضه مطلوب فرآورده‌های نفتی در ایام تعطیلات نوروزی و نظارت بر ارائه تسهیلات مطلوب و مناسب به مسافران نوروزی، طرح کنترل و نظارت بر مجاری عرضه شهرستان‌ با حضور مسئولان واحدهای کنترل و نظارت، حراست، تامین و توزیع  منطقه برگزار شد.

این مسئول در ادامه گفت: در این طرح ‌با مراجعه به تمام جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی ‌زیر پوشش جنوب استان ضمن بازدید از موجودی مخازن، آزمایش‌های کنترل کیفی هم از فرآورده‌های مورد عرضه به عمل آمد و نیز برای خدمات‌دهی مطلوب به مردم و مسافران نوروزی توصیه‌های لازم ارائه شد.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول