اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در استان اصفهان

تصاویر سه‌بعدی آثار تاریخی مسافران را مجذوب خود کرد

خبرگزاری فارس: دبیر کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان گفت: آغاز به کار نخستین نمایشگاه تصاویر سه‌بعدی آثار تاریخی و بناهای فرهنگی اصفهان از ابتدای نوروز 91، 25هزار مسافر نوروزی را مجذوب خود کرد.

تصاویر سه‌بعدی آثار تاریخی مسافران را مجذوب خود کرد

مهدی بقایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد نمایشگاه تصاویر سه‌بعدی آثار تاریخی و بناهای فرهنگی در استان اصفهان اظهار داشت: در ایام نوروز نزدیک به 25 هزار مسافر از این نمایشگاه بازدید کردند.

وی با بیان این مطلب افزود: در این نمایشگاه که در پاتوق شهروندی واقع در ضلع جنوبی پل خواجو برگزار شد، تعداد بسیاری از مسافران را با خاطره‌ای خوش به استان خود فرستاد.

دبیر کمیته فرهنگ شهروندی استان اصفهان بیان داشت: هر بازدیدکننده پس از ورود به نمایشگاه، عینک ویژه سه‌بعدی دریافت و به وسیله آن عکس‌های سه بعدی را تماشا می‌کرده است.

وی ادامه داد: پل‌های تاریخی خواجو، سی‌و‌سه پل، میدان امام(ره)، عالی‌قاپو، مسجد جامع، عمارت چهل‌ستون، مسجد حکیم، خانه مشروطه، کلیسای وانک، آتشگاه، برج‌های کبوتر، عمارت بلدیه، خانه هنرمندان و تعداد بی‌شماری دیگر از جمله آثار سه‌بعدی بودند که تصاویر آن در این نمایشگاه به نمایش درآمده بود.

بقایی با اشاره به اینکه تصاویر سه‌بعدی تهیه شده از این ابنیه در قالب کارت‌های پستال و کلیپ تصویری آماده و همراه با عینک ویژه در یک بسته قرار گرفته بود، تأکید کرد: این بسته هنری به عنوان سوغاتی زیبا و خاطره‌انگیز در اختیار شماری از مسافران و گردشگران قرار گرفت تا یادگاری زیبایی از جلوه‌های هنری و تاریخی اصفهان را با خود، به شهر خویش ببرند.

وی اضافه کرد: از دیگر برنامه‌های جنبی در کنار این نمایشگاه عکاسی سه‌بعدی از خانواده مسافران نوروزی و جنگ‌های شاد خانوادگی در حاشیه پل خواجو عنوان کرد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول