اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر:

تولید ملی مانند فن‌آوری هسته‌ای در جامعه نهادینه شود

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین، فن‌آوری صلح‌آمیز هسته‌ای را به علت ایستادگی در برابر ابرقدرت‌ها ارزشمند دانست و بر نهادینه شدن تولید ملی در کشور تأکید کرد.

تولید ملی مانند فن‌آوری هسته‌ای در جامعه نهادینه شود

حجت‌الاسلام اسدالله رضوانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: روز ملی فن‌آوری هسته‌ای به این دلیل افتخاری برای جمهوری اسلامی است که ایستادگی در برابر استکبار جهانی ابرقدرت‌ها محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: به لطف خدا با رهبری هوشمندانه و حکیمانه مقام معظم رهبری و ولایت‌مداری مردم خون شهدای علمی و هسته‌ای کشور همچون شهید احمدی‌روشن پایمال نشده و امروز شاهد به بار نشستن تلاش تمام شهدای راه انقلاب در امر فن‌آوری هسته‌ای هستیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) یادآور شد: حضور باشکوه مردم در انتخابات 12 اسفند و مشارکت کم‌نظیر مردم در انتخابات به نوعی حمایت از فن‌آوری صلح‌آمیز هسته‌ای است.

رضوانی خاطر نشان کرد: صهیونیزم جهانی و استکبار نمی‌خواهند قرار گرفتن جمهوری اسلامی ایران را در قله‌های رفیع علمی جهان ببینند به همین دلیل اقدام به کارشکنی در این راستا می‌کنند که هیچ کدام در مقابل اراده مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور ایران اسلامی کارساز نیست.

وی خاطر نشان کرد: فن‌آوری صلح‌آمیز هسته‌ای یکی از توانایی‌های جوانان مسلمان ایرانی است که به همگان اثبات شد.

رضوانی اضافه کرد: تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نیز که از منویات مقام معظم رهبری است مانند انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای باید در جامعه نهادینه شود.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول