اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تماشای دیدار استقلال و مقاومت

صبا استعدادهای لیگ آزادگان را به لیگ برتر می‌آورد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال صبای قم این هفته یکی از مهم‌ترین بازی‌های لیگ آزادگان را با هدف جذب بازیکنان مورد نظر، برای فصل آینده لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور زیر نظر می‌گیرد.

صبا استعدادهای لیگ آزادگان را به لیگ برتر می‌آورد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، عبدالله ویسی در حالی که این هفته باید تمام فکر ما را به دیدار هفته سیزدهم دور برگشت رقابت‌های لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور معطوف کند و تنها به دنبال سه امتیاز دیدار با استقلال تهران باشد، ولی نیم نگاهی نیز به جذب بازیکن برای فصل آینده دارد.

برای این دیدار حساس خارج از خانه که روز جمعه این هفته در ورزشگاه بزرگ آزادی تهران برگزار می‌شود، صبا تمرینات خوبی را از امروز از سر می‌گیرد تا از هر نظر شرایط خوبی برای این بازی به دست بیاورد و با کسب پیروزی در آن همچنان مدعی کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا بماند.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم برای بازی مقابل تیم فوتبال استقلال تهران در هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال در خارج از خانه تمام بازیکنان خود، حتی آنهایی که در دیدار برابر صنعت نفت آبادان در هفته بیست و نهم غایب بودند را در اختیار دارد.

این در حالی است که با توجه به اینکه مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان هفته‌های پایانی خود را سپری می‌کند، عبدالله ویسی در کنار کار آماده سازی تیمش در راه کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا، در نظر دارد با تماشای مهم‌ترین بازی‌ها چند بازیکن جدید را برای فصل آینده گزینش کند.

سرمربی اهوازی صبای قم هفته گذشته و پیش از مصاف تیمش با صنعت نفت آبادان برای تماشای دیدار تیم‌های فوتبال ایرانجوان بوشهر و شهرداری بندرعباس به بوشهر رفت و در دیداری که سه بر صفر به سود حریف بوشهری به پایان رسید، دو سه بازیکن در ترکیب دو تیم را زیر نظر گرفت تا شاید برای لیگ دوازدهم فوتبال کشور به صبا بیاورد.

گویا امسال نیز هدف سرمربی جوان و خوش فکر صبای قم این است که تعدادی بازیکن جدید‌تر به بالا‌ترین سطح رقابت‌های لیگ فوتبال باشگاه‌های کشور معرفی کند که به همین خاطر با کمک همکاران خود بازیکنانی از لیگ دسته اول جام آزادگان را زیر نظر گرفته است.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم در ادامه برنامه‌های خود در این زمینه قرار است روزهای پایانی این هفته دیدار تیم‌های فوتبال استقلال صنعتی خوزستان و مقاومت تهران که در ورزشگاه تختی اهواز برگزار می‌شود را زیر نظر بگیرد.

همچنین ویسی به فکر بهبود شرایط تیمش برای دیدار روز جمعه این هفته با قهرمان جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور یعنی استقلال تهران است تا بعد از تساوی دور از انتظار خانگی برابر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در این دیدار سه امتیاز را از آن خود کند.

صبای قم پنج بازی بسیار مهم و سرنوشت ساز در پیش دارد و باید از آن‌ها حداکثر امتیازات را کسب کند تا در ادامه روند مطلوب و قابل توجهی که از آغاز فصل داشته است، در یکی از مکان‌های اول تا چهارم جدول سهمیه حضور در لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا را نیز به دست بیاورد.

تیم فوتبال صبای قم در دیداری از هفته سی‌ام مسابقات یازدهمین دوره لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس از ساعت 18 و 55 دقیقه روز جمعه بیست و پنجم فروردین ماه در دیداری خارج از خانه میهمان استقلال تهران خواهد بود.

انتهای پیام/و۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول