اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌های دیدار صبای قم و نفت آبادان

پنالتی مشکوک ناجی صبا شد / عنایتی به صدر گلزنان برتر رسید

خبرگزاری فارس: پنالتی ثانیه‌های پایانی دیدار صبای قم و صنعت نفت آبادان ناجی شاگردان عبدالله ویسی در فرار بزرگ از خطر شکست در این دیدار خانگی شد.

پنالتی مشکوک ناجی صبا شد / عنایتی به صدر گلزنان برتر رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در حالی که داور دیدار حساس تیم‌های صبای قم و صنعت نفت آبادان در جدال دو تیم از هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور،‌ برای نیمه دوم 6 دقیقه زمان تلف شده در نظر گرفته بود، مهم‌ترین اتفاق بازی در ثانیه‌های پایانی رخ داد.

در شرایطی که صنعت نفت آبادان با نتیجه دو بر یک از صبای قم پیش بود و می‌توانست با کنترل جریان بازی سه امتیاز این دیدار خارج از خانه در مقابل تیم‌ چهارم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر را از آن خود کند، پنالتی مشکوک آنها را وادار به تساوی کرد.

درگیری دو مدافع و اعلام پنالتی به سود صبای قم

در صحنه‌ای که منجر به رخ دادن پنالتی برای تیم فوتبال صبای قم شد، رامین رضائیان مدافع پیش تاخته صبای قم در شرایط نامتعادل رو هوا بر سر کنترل توپ با عباس مرداسی کاپیتان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درگیر شد که داور مسابقه به سود صبای قم اعلام پنالتی کرد.

در حاشیه زمین مسابقه و در لحظات بعد از پایان بازی خیلی‌ها در خصوص این پنالتی اظهار نظر کردند اما آنچه که داور مسابقه تصمیم گرفت در نهایت منجر به تساوی تیم‌های فوتبال صبای قم و صنعت نفت آبادان در جدال حساس دو تیم از هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال شد، ضمن اینکه گل رضا عنایتی مهاجم صبا منجر شد تا این بازیکن با 18 گل در کنار فونیکه سی مهاجم نفت آبادان به صدر جدول گلزنان برسد.

غیبت 5 بازیکن صبا و نفت در هفته بیست و نهم

تیم‌های فوتبال صبای قم و صنعت نفت آبادان در حالی در این دیدار حساس از هفته دوازدهم دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با یکدیگر دیدار کردند که پنج بازیکن اصلی هر دو تیم در زمین مسابقه حضور نداشتند.

البته چهار نفر از این تعداد غایبان تیم فوتبال صبای قم بودند و یک نفر از تیم صنعت نفت آبادان یعنی امید شریفی‌نسب در زمین مسابقه غایب بود. سهراب بختیاری‌زاده، مرتضی کاشی، میلاد سیلمان فلاح و وحید حمدی‌نژاد بازیکنان غایب صبا هستند.

هفتمین تساوی صبا در دیدارهای خانگی

تساوی دو بر دو برابر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال، هفتمین تساوی خانگی صبای قم در این فصل لیگ برتر فوتبال محسوب می‌شود.

شاگردان عبدالله ویسی پیش از این در ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام قم با تیم‌های استقلال تهران، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، فجر شهید سپاسی شیراز، پرسپولیس تهران، شاهین بوشهر و تراکتورسازی تبریز مساوی کرده‌ بودند.

جدال صبا با استقلال در هفته سی‌ام

صبای قم در جدال حساس هفته آینده رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر استقلال تهران به میدان خواهد رفت.

بر اساس برنامه سازمان لیگ برتر فدراسیون کشورمان، دیدارهای هفته سیزدهم از دور برگشت یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از روز جمعه این هفته آغاز می‌شود و صبای قم از ساعت 18 و 55 دقیقه عصر جمعه 25 فروردین در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال تهران می‌رود.

انتهای پیام/خ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول