اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست مطبوعاتی آموزش و پرورش صورت گرفت

تجلیل ویژه از خبرنگار فارس در گچساران

خبرگزاری فارس: در نشست مطبوعاتی آموزش و پرورش گچساران از خبرنگار فارس در این شهرستان به دلیل حضور فعال و مستمر در برنامه‌های آموزشی، تربیتی و فرهنگی و انعکاس مطلوب این برنامه‌ها تقدیر و تشکر ویژه شد.

تجلیل ویژه از خبرنگار فارس در گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران مدیر آموزش و پرورش گچساران صبح امروز در نشست مطبوعاتی آموزش و پرورش این شهرستان با اصحاب رسانه و خبرگزاری‌ها با تبریک به خبرنگاران به منا‌سبت فرا رسیدن سال جدید اظهار کرد: بهار فصل رویش طبیعت، زیباترین و عروس فصل‌های چهار‌گانه طبیعت بوده و امید است همزمان با رویش طبیعت و غبارروبی از منازل، با غبارروبی از دل‌ها زمینه محبت و احسان به همدیگر فراهم شود.

یدالله مرادی با اشاره به 29 اسفند سالروز ملی شدن صنعت نفت ایران اسلامی افزود: با اتحاد دو جریان ملی و مذهبی در مجلس شورای ملی در 25 اسفند 1329 طرح ملی شدن صنعت نفت به صورت لایحه وارد مجلس شد و در 29 اسفند همان سال به تصویب رسید.

وی با تشکر ویژه از خبرنگار فارس به دلیل حضور همیشگی در جلسات و انعکاس اخبار و رویدادهای آموزش و پرورش گچساران گفت: این خبرگزاری با پوشش تمام برنامه‌های آموزش و پرورش همواره یک پای فعال و مؤثر جلسات و برنامه‌های این نهاد آموزشی و تربیتی بوده است.

* همه فرهنگیان اهل فکر و اندیشه هستند

مدیر آموزش و پرورش گچساران از همه رسانه‌ها که به صورت مستقیم و غیرمستقیم، نقادانه، حامیانه و حتی با سکوت رسانه‌ای خود آموزش و پرورش گچساران را مورد لطف قرار دادند تشکر و قدردانی کرد.

مرادی هدف از برگزاری این نشست را اعلام عملکرد نیمه اول سال تحصیلی و اعلام برنامه‌های نیمه دوم سال تحصیلی عنوان کرد.

وی با اشاره به لزوم تعامل و ارتباط بیشتر با خبرنگاران در راستای پیشبرد اهداف آموزشی تصریح کرد: نیمسال دوم تحصیلی حساس بوده و نتیجه‌گیری نیمسال اول است.

مرادی ابراز داشت: هر انسان یا مدیریتی دو شخصیت حقیقی و حقوقی دارد که در حال حاضر در این نشست شخصیت حقوقی و اداری آموزش و پرورش میزبان است.

این مقام علمی و فرهنگی گچساران آموزش و پرورش را خانه‌ای بزرگ دانست که کمتر در آن اعمال سلیقه فردی وجود دارد و همه افراد آن اهل فکر، نظر و ایده هستند.

مرادی متذکر شد که هیچ‌گاه اجازه نمی‌دهد تا آموزش و پرورش وارد حاشیه‌های تخریب‌کننده و غیرضروری شود و فضای آموزشی و تربیتی باید از مسائل حاشیه‌ای به دور باشد.

وی مهمترین هدف مدیریت آموزش و پرورش گچساران را جهت دادن آموزش و پرورش این شهرستان در انجام اهداف و رسالت‌های تعریف شده در زمینه پیشبرد امور آموزشی و پرورشی مطرح کرد.

* انتخابات مجلس در آموزش و پرورش حاشیه‌ای نداشت

مدیر آموزش و پرورش گچساران خاطرنشان کرد: مطالعه و فرهنگ کتابخوانی و برنامه‌های فرهنگی و هنری از جمله برنامه‌های هدف آموزش و پرورش بوده که آموزش و پرورش گچساران این موضوع را به خوبی و در حد مطلوبی انجام داده است.

مرادی با اشاره به عملکرد آموزش و پرورش این شهرستان در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیان داشت: تلاش آموزش و پرورش برگزاری انتخاباتی پرشور از نظر کمی و کیفی در مدارس و ایجاد فضای آگاهانه و به دور از بازی‌های جناحی بود.

وی یادآور شد: انتخابات مجلس شورای اسلامی در آموزش و پرورش در نهایت آرامش و بدون هیچ‌گونه حاشیه‌ای و با حضور پرشور دانش‌آموزان و فرهنگیان برگزار شد.

مقام عالی آموزش و پرورش گچساران انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را یکی از تاریخی‌ترین انتخابات از نظر حضور و اوج مشارکت مردمی با کمترین حاشیه‌سازی و هیاهو عنوان کرد.

مرادی افزود: در اوج فضای رقابتی در 313 مدرسه و فضای آموزش و پرورش گچساران کوچک‌ترین مشکل و یا حاشیه‌ای میان دانش‌آموزان، معلمان و اولیای دانش‌آموزان به وجود نیامد.

به گزارش فارس، در این نشست مطبوعاتی خبرنگاران خبرگزاری‌ها، صدا و سیما، هفته‌نامه‌ها، روزنامه‌ها و سایت‌های محلی نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/ح10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول