اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس راه و ترابری سوادکوه:

محور سوادکوه در ایام نوروز هیچگاه مسدود نشد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و ترابری سوادکوه گفت: محور سوادکوه در ایام نوروز هیچگاه مسدود نبوده است.

محور سوادکوه در ایام نوروز هیچگاه مسدود نشد

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، شیروان مظلومی صبح امروز در جلسه اداری راه و ترابری شهرستان سوادکوه، نگهداری راه‌های ارتباطی حوزه استحفاظی، احداث و توسعه راه‌های فرعی و روستایی بر اساس استانداردهای وزارت راه و بهسازی و انجام روکش‌های آسفالتی و تجدید ساختمان و تعویض بعضی از راه‌های اصلی و فرعی را بخشی از وظایف اداره راه و ترابری شهرستان‌ها برشمرد.

رئیس اداره راه و ترابری شهرستان سوادکوه در ادامه خاطرنشان کرد: محور سوادکوه از فیروزکوه تا قائمشهر 115 کیلومتر طول دارد.

مظلومی افزود: انجام امور مربوط به ایمن‌سازی جاده‌های تحت سرپرستی، همکاری با پلیس راه در اجرای وظایف محوله، حفظ حریم قانونی راه‌ها و خلع ید متجاوزان با همکاری پلیس راه و مقام‌های قضایی براساس مقررات مربوطه بخش دیگری از رسالت‌های این اداره است.

وی به شرایط ویژه جاده‌های شهرستان سوادکوه اشاره کرد و گفت: شرایط کوهستانی و برف‌گیر شهرستان سوادکوه موجب تلاش مضاعف کارکنان این اداره شده که لازم است از تلاش‌های آنان تقدیر شود.

این مسئول به بارش شدید برف در روزهای آخر سال گذشته در منطقه سرچمن فیروزکوه و گدوک سوادکوه اشاره کرد و گفت: مسدود شدن جاده در نقطه سرچمن فیروزکوه موجب ایجاد حجم بالایی از ترافیک شد که با تلاش اعضای ستاد بحران و مسئولان شهرستان سوادکوه و راهداران این شهرستان شاهد گشوده ماندن محور مهم و حیاتی گدوک بودیم.

رئیس اداره راه و ترابری شهرستان سوادکوه خاطرنشان کرد: محور سوادکوه در ایام نوروز هیچگاه مسدود نبوده و این امر بیانگر تعهد و تلاش همکاران راه و ترابری و تلاشگران شهرستانی و استانی بوده است.

مظلومی به بارندگی شدید در 12 فروردین ماه اشاره کرد و اذعان داشت: مسدود شدن راه «آپن به آلاشت» و «آنند» و «چرات» موجب بروز خساراتی برای سوادکوه شد.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول