اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته پیلاتس استان اصفهان:

مربیان پیلاتس در باشگاه‌ها پخش می‌شوند

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته پیلاتس استان اصفهان گفت: مربیان پیلاتس آموزش‌دیده و مورد تأیید این کمیته بین باشگاه‌های شهرستان‌های تابعه استان اصفهان پخش شده‌اند.

مربیان پیلاتس در باشگاه‌ها پخش می‌شوند

آزاده شیرکول امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: هم‌ا‌کنون شهرستان‌های فعال رشته ورزشی پیلاتس زیرمجموعه کمیته پیلاتس استان اصفهان شامل نجف‌آباد، خمینی‌شهر، کاشان، شهرضا، شاهین‌شهر و فولادشهر است که مربیان پیلاتس در این شهرستان‌ها مشغول فعالیت می‌شوند.

وی با بیان اینکه تعداد مربیان پیلاتس استان اصفهان در حدود 16 نفر است، تصریح کرد: از این تعداد حدود 15 نفر را بانوان تشکیل می‌دهند.

مسئول کمیته پیلاتس استان اصفهان در مورد تقویم ورزشی سال 1391 برای رشته پیلاتس تأکید کرد: این تقویم در حال تدوین است.

وی با بیان اینکه از مهم‌ترین اهداف کمیته پیلاتس استان اصفهان در سال جاری می‌توان به میزبانی یک دوره مربیگری پیلاتس در اصفهان اشاره کرد، اظهار داشت: برای برگزاری دوره مربیگری با انجمن پیلاتس کشوری رایزنی‌های لازم را انجام می‌دهیم.

شیرکول با اشاره به اینکه از دیگر اهداف بزرگ کمیته پیلاتس استان اصفهان برپایی دو کارگاه آموزشی پیلاتس ویژه بانوان و آقایان است، اظهار داشت: از اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان انتظار داریم برای شناساندن هر چه بهتر و بیشتر این رشته ورزشی بودجه‌های لازم را در اختیار کمیته پیلاتس استان اصفهان قرار دهد.

وی تصریح کرد: نه تنها بسیاری از مردم هنوز با رشته پیلاتس آشنا نیستند بلکه برخی از هم‌وطنان این رشته ورزشی را با یک بیماری خاص اشتباه می‌گیرند.

مسئول کمیته پیلاتس استان اصفهان گفت: با برنامه‌ریزی‌های لازم و بودجه‌های خوب، پیلاتس را بین مردم جا می‌اندازیم.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول