اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

صبا یک باشگاه حرفه‌ای است/ صبای قم از فصل آینده در قم تمرین می‌کند

خبرگزاری فارس: استاندار قم گفت: با استقرار تیم صبا در قم و حضور بازیکنان و مربیان در این شهر بسیاری از هزینه‌های تیم کاهش می‌یابد.

صبا یک باشگاه حرفه‌ای است/ صبای قم از فصل آینده در قم تمرین می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی‌پور در جلسه هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم اظهار داشت: هدف باشگاه صبا، باید ایجاد حرکت اصلاحی در ورزش کشور و تقویت روحیات و ارزش‌های اخلاقی و اسلامی در محیط‌های ورزشی باشد.

وی با اشاره به وجود برخی ناهنجاری‌ها در ورزش کشورمان خاطرنشان کرد: در باشگاه صبای قم همه رفتارها و گفتارها باید شایسته و در شأن نام و جایگاه شهر مقدس قم باشد، ضمن آنکه دستیابی به موفقیت‌های ورزشی و کسب رتبه‌های برتر نیز همواره مورد توجه قرار گیرد.

استاندار قم تصریح کرد: باشگاه صبای قم باید رسالت الگو شدن و اصلاح فضای فکری و فرهنگی ورزش را مدنظر قرار داد و همواره مربیان، بازیکنان و تماشاگران صبا از نظر اخلاقی و رفتاری در جایگاه برتر قرار داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تیم فوتبال صبای قم از فصل آینده در قم مستقر خواهد شد، اظهار داشت: حضور مربیان و بازیکنان تیم صبا در قم، بسیاری از هزینه‌ها را کاهش داده و در برقراری ارتباط مناسب تیم با مردم و جوانان بسیار موثر خواهد بود.

موسی‌پور افزود: همه اقدامات و تمهیدات لازم برای اخذ مجوز باشگاه حرفه‌ای از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا از بعد سخت افزاری و نرم افزاری در باشگاه صبای قم انجام شده است.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول