اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اصحاب رسانه اصفهان سردرگم شدند

ناهماهنگی اداره ورزش و باشگاه سپاهان

خبرگزاری فارس: باشگاه سپاهان و اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان در حرکتی ناهماهنگ به طور هم‌زمان جشن نوروزی ستارگان و مراسم تجلیل از قهرمانان را برگزار می‌کنند تا اصحاب رسانه برای شرکت در این دو برنامه با سردرگمی مواجه شوند.

ناهماهنگی اداره ورزش و باشگاه سپاهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، باشگاه سپاهان مراسم نوروزی تقدیر از مقام اصحاب رسانه استان اصفهان، هنرمندان سپاهانی و صاحبان سایت‌های هواداری باشگاه موسوم به جشن ستارگان را بعد از ظهر امروز پنج‌شنبه در هتل آسمان برگزار می‌کند.

اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز در ساعت چهار بعد از ظهر مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی استان اصفهان را در سالن راه و ترابری استان اصفهان برگزار می‌‌کند.

در این مراسم قرار است از ورزشکاران استان اصفهان که در سال 90 موفق به کسب عناوین مختلف در مسابقات بین‌المللی شدند، تجلیل شود.

برگزاری هم‌زمان دو برنامه در شرایطی صورت می‌گیرد که اداره ورزش و جوانان استان اصفهان و باشگاه سپاهان می‌توانستند با هماهنگی برنامه را به نحوی برگزار کنند که اصحاب رسانه بتوانند هر دو مراسم را پوشش خبری بدهند اما با این برنامه‌ریزی باید یکی از دو برنامه را انتخاب کنند.

مسئولان ورزشی استان و رؤسای هیئت‌ها و ورزشکاران مقام‌آور در آیین تجلیل از ورزشکاران شرکت دارند و محمد نصیری اسطوره وزنه‌برداری ایران مهمان ویژه این مراسم است.

در جشن نوروزی ستارگان نیز مدیرعامل باشگاه، رئیس و اعضای هیئت مدیره، سرمربی و کادر فنی و ستارگان تیم فوتبال و سایر تیم‌های ورزشی سپاهان در این جشن حضور پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/صا20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول