اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بیمه ایران مازندران خبر داد:

پرداخت 32 میلیارد تومان خسارت توسط بیمه ایران

خبرگزاری فارس: مدیرکل بیمه ایران استان مازندران از پرداخت بیش از 32 میلیارد تومان خسارت در تمام بخش‌های بیمه‌ای در 5 ماهه نخست امسال در این استان خبر داد.

پرداخت 32 میلیارد تومان خسارت توسط بیمه ایران
به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، محمدباقر طبیعی‌نژاد صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر جدید بیمه ایران در چالوس گفت: بیمه ایران در استان مازندران از غرب تا شرق 10 شعبه و 250 شبکه فروش دارد که کار پرداخت خسارت و صدور بیمه‌نامه را به عهده دارند.
وی با اشاره به اینکه این بیمه در پنج ماهه نخست امسال بیش از 32 میلیارد تومان خسارت در تمام بخش‌های بیمه‌ای پرداخت کرده، اظهار داشت: بیشترین سهم پرداخت خسارت در بخش درمان بوده و پس از آن خسارت‌های شخص ثالث اعم از مالی و جانی بیشترین سهم را دارا بودند.
مدیرکل بیمه ایران در مازندران ادامه داد: در شهرستان چالوس نیز در این مدت 8 میلیارد و 500 میلیون تومان خسارت پرداخت شده که سهم بیمه‌نامه‌های شخص ثالث بیشتر از بقیه بوده و حدود 11 درصد هم نسبت به سال گذشته افزایش خسارت داشته‌ایم.
این مسئول همچنین تصریح کرد: در صدور بیمه‌نامه‌های درمان در استان نیز بیش از 380 هزار نفر را چه به صورت فول درمان و چه به صورت تکمیلی زیر پوشش بیمه ایران داریم.
مدیرکل بیمه ایران در مازندران در ادامه بر لزوم فرهنگ‌سازی در امر بیمه تاکید کرد و بیان داشت: رسانه‌ها و به ویژه صدا و سیما می‌توانند با تهیه برنامه‌های فراگیر که تنها مختص یک نوع بیمه نباشد برای آشنایی هرچه بیشتر مردم با انواع پوشش‌های بیمه‌ای کمک‌کننده باشند تا در برخورد با حادثه‌های قهری و طبیعی با داشتن بیمه، بیمه گذاران کمترین دغدغه را داشته و التیام‌بخش آنها در زمان بروز حادثه باشد.
در ادامه فرماندار چالوس نیز با اشاره به اهمیت بیمه در زندگی افراد افزود: ساماندهی اساسی در بخش بیمه‌ای به ویژه در شهرستان چالوس الزامی است.
سید قدیر رضایی متذکر شد: فرهنگ‌سازی برای پذیرش بیمه به عنوان جزء جدانشدنی از زندگی مردم نیز کاری ضروری بوده که نیازمند برنامه‌ریزی‌های اساسی در این خصوص است.
وی همچنین با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: بیداری اسلامی در منطقه و عزت و اقتدار ایران اسلامی در دنیا مدیون و مرهون زحمات و خون‌هایی است که در هشت سال دفاع مقدس داده شده است.
در این مراسم رضا شوش پاشا به عنوان مدیر جدید بیمه ایران در چالوس معرفی شد، وی پیش از این مدیر بیمه ایران در شهرستان قائمشهر بود.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول