اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی ملکان خبر داد:

پرداخت خسارت به باغداران ملکانی تا پایان مهر

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی ملکان گفت: تا پایان مهرماه جاری خسارات باغداران ملکانی توسط صندوق بیمه محصولات کشاورزی استان پرداخت خواهد شد.

پرداخت خسارت به باغداران ملکانی تا پایان مهر
ناصر صبوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملکان اظهار داشت: کار ارزیابی کارشناسان صندوق بیمه محصولات کشاورزی از میزان خسارات وارده به تک تک باغات ملکان پایان یافته است.
وی میزان کل خسارات وارده به باغات ملکان از ناحیه سرمازدگی و بارش تگرگ سال گذشته و بهار امسال را 100 میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: برآورد اولیه صندوق بیمه محصولات کشاورزی حاکی از خسارت 100 میلیارد ریالی به باغات انگور ملکان دارد.
مدیر جهاد کشاورزی ملکان تصریح کرد: معتقدیم 95 درصد باغات انگور ملکان در اثر سرمازدگی و بارش تگرگ سال گذشته دچار خسارت شده و پرداخت 190 میلیارد ریال به خسارت دیده‌های بیمه شده را پیش‌بینی می‌کنیم. 
صبوری اظهار داشت: با توجه به نیاز باغداران به تمدید و یا بازپرداخت اقساط تسهیلات و بیمه مجدد باغات در تلاش هستیم امسال خسارات بیمه زودتر به این عزیزان پرداخت شود.
وی، به بارش باران در روز دوشنبه اشاره کرد و گفت: با توجه به خسارات 95 درصدی باغات انگور فکر نمی‌کنم این بارش تاثیر چندانی داشته باشد. 
مدیر جهاد کشاورزی ملکان ادامه داد: تا امروز گزارشی از جانب باغداران ملکانی مبنی بر خسارات احتمالی بارش روز دوشنبه به جهاد کشاورزی نشده و تنها گزارش رسیده مربوط به باغداری از روستای قلعه جوق این منطقه است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول