اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سابق شعب بانک کشاورزی اردبیل خبر داد:

پرداخت خسارت 240 میلیارد ریالی به کشاورزان اردبیلی

خبرگزاری فارس: رئیس سابق شعب بانک کشاورزی استان اردبیل گفت: ‌پیش‌بینی می‌کنیم امسال با توجه به بارش تگرگ و خشکسالی‌ها میزان پرداختی از بابت خسارت کشاورزان به 240 میلیارد ریال برسد.

پرداخت خسارت 240 میلیارد ریالی به کشاورزان اردبیلی
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی قنبری در مراسم معارفه رئیس جدید شعب  بانک کشاورزی استان اردبیل اظهار داشت: سال گذشته 225 میلیارد ریال غرامت به کشاورزان با همت بانک کشاورزی و صندوق بیمه محصولات کشاورزی پرداخت شد که ضریب پرداخت ما 1.6 درصد بود.
وی بیان داشت: این میزان خسارت به زارعان و باغداران و همچنین دامداران منطقه پرداخت شده وبا ارزیابی‌های انجام شده امسال نیز پرداخت خسارات وارده به کشاورزان استان شده است
رئیس سابق شعب بانک کشاورزی اردبیل در ادامه استان اردبیل را در پوشش بیمه‌ای بخش‌های مختلف کشاورزی جزو استان‌های برتر اعلام کرد و افزود: در بخش زراعت 320 هزار هکتار از اراضی استان زیر‌پوشش بیمه قرار گرفته که 60 درصد کشت انجام شده در استان را شامل می‌شود.
قنبری خاطرنشان کرد: در کنار این کار 923 هکتار از باغات استان و بیش از یک میلیون واحد دامی زیر پوشش صندوق بیمه محصولات کشاورزی قرار گرفته که استان اردبیل در پوشش بیمه دام بعد از استان فارس دومین استان فعال کشور است.
وی از همکاری خوب جهاد کشاورزی و امور عشایری در پرداخت خسارات وارده قدردانی کرد و بیان داشت:‌ اداره کل بحران استان یار و مددکار ما در این امر بوده به طوری که صندوق بیمه محصولات کشاورزی استان نیز با همکاری کارشناسان خود توانسته است دقیق‌ترین ارزیابی خود را از خسارات وارده انجام دهد.
رئیس سابق شعب بانک کشاورزی اردبیل فعالیت 45 شعبه بانک کشاورزی را در استان یادآور شد و افزود: سال گذشته اعتبار مناسبی برای باز‌سازی شعب استان اختصاص یافت به طوری که با حمایت مسئولان کشوری ما به صورت تام و نامحدود اعتبار در اختیار داشتیم و بر همین اساس سال گذشته 15 شعبه را بازسازی و دو شعبه جدید زوجین و بازار مشگین‌شهر را احداث و راه‌اندازی کردیم.
قنبری گفت: امسال نیز کار احداث و بازسازی هفت شعبه بانک کشاورزی را در دست اقدام داریم که بیش از 80 درصد کار آنها اجرایی و عملیاتی شده که امیدواریم این شعب در شهر‌های مشگین‌شهر، نمین و پارس‌آباد به سرعت تکمیل و به بهره‌برداری برسد.
وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد:‌ هم‌اکنون در استان اردبیل بانک کشاورزی 40 دستگاه خودپرداز و بیش از یک هزار و 536 دستگاه خرید الکترونیکی فعال در فروشگاه‌ها و مراکز اقامتی ـ پذیرایی دارد که برای سهولت خرید مردم ارائه خدمات می‌کند.
این مسئول ادامه داد:‌ بانک کشاورزی استان با 425 پرسنل رسمی، شرکتی و قراردادی در خدمت مشتریان و دریافت‌کنندگان تسهیلات خدمات به ویژه کشاورزان است و از هیچ تلاشی برای ارائه مطلوب و مناسب خدمات بانکی دریغ نمی‌کند.
این مدیر بانکی کل سپرده بانک کشاورزی استان را 2 هزار و 158 میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: این بانک با اجرای 200 برنامه مدرن در نظام بانکداری الکترونیکی و اسلامی تلاش می‌کند تا مطلوب‌ترین خدمات را به مشتریان ارائه کند.
قنبری از تحقق 70 درصدی برنامه‌ها در نیمه اول امسال خبر داد و ابراز داشت: مانده تسهیلات اعطایی بانک کشاورزی استان 4 هزار میلیارد ریال است که وصولی ما تا پایان سال 89 نیز رقمی در حدود دو هزار و 22 میلیارد ریال بوده است.
وی گفت: ریسک اعتبارات ما در سال‌های اخیر از 18 درصد به 14 درصد رسیده و تا دو ماه آینده ریسک ما باید به حداقل 10 درصد کاهش یابد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول