اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

نماینده مردم هندیجان خبر داد:

عدم پرداخت خسارت 100 درصدی کشاورزان هندیجانی

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ماهشهر، هندیجان و امیدیه در مجلس از عدم پرداخت خسارت 100 درصدی خشکسالی به کشاورزان هندیجانی خبر داد.

عدم پرداخت خسارت 100 درصدی کشاورزان هندیجانی
خلیل حیات‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار داشت: با توجه به این‌که هندیجان در جنوب کشور واقع شده بیشترین صدمه را از خشکسالی دیده‌است.
وی ادامه داد: خشکسالی سال‌های گذشته در هندیجان خسارات زیادی را به وضع معیشتی کشاورزان وارد کرده ‌است.
حیات‌مقدم تصریح کرد: مسئولان تنها 38 درصد از میزان 100 درصد خسارت وارده به کشاورزان خسارت دیده پرداخت کرده‌اند که این امر موجب نارضایتی این قشر زحمت‌کش شده ‌است.
نماینده مردم ماهشهر، هندیجان و امیدیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بستن دریچه‌های سدهای آسک و کوثر توسط مسئولان سازمان آب و برق خوزستان مانع استفاده کشاورزان از مزارع و زمین‌های خود شده که این امر مشکلاتی برای آنها بوجود آورده است.
وی در ادامه افزود: رودخانه زهره تنها رگ حیاتی کشاورزی در این شهرستان است ولی به دلیل شوری آب این رودخانه کشاورزان نمی‌توانند به طور بهینه از آن استفاده ببرند.
حیات‌مقدم گفت: چنانچه امسال هم خشکسالی رخ دهد، کشاورزان هندیجانی متحمل خسارات زیادی در منبع کشاورزی خود خواهند شد.
نماینده مردم هندیجان در مجلس با ابراز نارضایتی از وضعیت آب شرب این شهرستان افزود: مسئولان سازمان آب ‌و برق استان در مورد تأمین آب‌شرب و مشکلات کشاورزان هندیجانی کوتاهی کرده‌اند.
وی در پایان بیان کرد: در نامه‌های مکرر به معاون توسعه و نظارت راهبردی ریاست جمهوری مشکل پرداخت نشدن 100 درصدی خسارت کشاورزان هندیجان را اعلام کرده‌ تا با پیگیری‌های وی بتوانیم شاهد پرداخت خسارت به کشاورزان باشیم.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول