اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار سعدآباد:

فرامین رهبری نقشه حرکت مسئولان به سوی پیشرفت است

خبرگزاری فارس: بخشدار سعدآباد گفت: فرامین رهبری نقشه حرکت مسئولان به سوی پیشرفت است.

فرامین رهبری نقشه حرکت مسئولان به سوی پیشرفت است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان غلامرضا وفایی عصر امروز در نشست با مسئولان سعدآباد اظهار داشت: مقام معظم رهبری هر سال مهم‌ترین محور توسعه کشور را به عنوان نام سال انتخاب می‌کنند و مسئولان تمامی فعالیت‌های خود را باید برای تحقق این امر مهم و اساسی معطوف کنند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب هر سال با ارزیابی دقیق تحولات داخلی و بین‌المللی محور فعالیت اساسی را در کشور مشخص می‌کنند و نقشه حرکت در مسیر ترقی و توسعه ایران اسلامی را در اختیار مسئولان و دستگاه‌های اجرایی قرار می‌دهند و بی‌‌شک با حرکت در مسیر این فرامین می‌توانیم قله پیشرفت و ترقی میهن اسلامی‌مان را بپیماییم.

وفایی با اشاره به نامگذاری سال 1391 به عنوان "سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" از طرف مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: این شعار باید در تمام عرصه‌ها محقق شود.

این مسئول ابراز داشت: شعار "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" تنها مربوط به امور اقتصادی نیست بلکه باید در تمام بخش‌ها نظیر بخش‌های فرهنگی، اجتماعی و ... نیز محقق شود.

بخشدار سعدآباد تصریح کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در پی آنند که با تهدید و تحریم‌های گوناگون کشور ما را با مشکلات و چالش‌ها مواجه سازند و با عمل به منویات امام خامنه‌ای می‌توانیم تمام برنامه‌های دشمنان را خنثی و بی‌اثر کنیم.

وفایی بیان داشت: نامگذاری سال 91 تکمیل‌کننده شعار و پیام‌های سال‌های قبل و در راستای تحقق شعار دهه چهارم انقلاب، دهه پیشرفت و عدالت است و مردم نیز با درک شرایط حساس همگام با مسئولان در صدد آن هستند که در عرصه‌های مختلف به خودکفایی برسند.

وفایی با اشاره به تحریم‌ها و تهدیدات دشمن گفت: این تحریم‌ها فرصتی برای فتح قله‌های پیروزی است تا دشمنان بار دیگر در راه رسیدن به اهداف شوم خود با شکست مواجه شوند و پوزه آنها به خاک مالیده شود و جهانیان بار دیگر اقتدار و توان ایرانی را باور کنند.

وی تاکید کرد: تمام دستگاه‌ها باید با برنامه‌ریزی مناسب و تأسی از بیانات رهبر معظم انقلاب در رسیدن ایران اسلامی به قله‌های افتخار و تحقق اهداف سند چشم‌انداز 20 ساله کشور سهیم باشند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول