اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخن‌گوی شورای اسلامی شهر اصفهان:

جلوگیری از بارگذاری صنایع روند مهاجرت به اصفهان را کم می‌کند

خبرگزاری فارس: سخن‌گوی شورای اسلامی شهر اصفهان با تأکید بر اینکه به دلیل وضعیت آلودگی هوای شهر، اصفهان دیگر توان بارگذاری صنایع ناپاک را ندارد، گفت: جلوگیری از این بارگذاری از روند مهاجرت به کلان‌شهر اصفهان می‌کاهد.

جلوگیری از بارگذاری صنایع روند مهاجرت به اصفهان را کم می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا قربانی ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر بسیاری از صنایع سنگین در شعاع 50 کیلومتری شهر اصفهان مستقر هستند، اظهار داشت: حداقل محدوده این حریم از 50 به 100 کیلومتر از میدان امام(ره) تغییر پیدا کند.

وی با تأکید بر اینکه به دلیل وضعیت آلودگی هوای شهر، اصفهان دیگر توان بارگذاری صنایع ناپاک را ندارد، افزود: جلوگیری از این بارگذاری از روند مهاجرت به کلان‌شهر اصفهان می‌کاهد.

سخن‌گوی شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: در حال حاضر اصفهان با مشکلات زیست‌محیطی دست و پنجه نرم می‌کند که باید از رشد صنایع در اطراف شهر به صورت جدی خودداری شود و خودروهای فرسوده با یک عزم ملی از رده خارج شوند.

وی یادآور شد: در حال حاضر رشد خودروهایی که روزانه شماره‌گذاری می‌شود پنج برابر رشد زاد و ولد انسان‌ها بوده که باید نمایندگان بر ساماندهی صنعت خودروسازی همت ویژه‌ای را مبذول دارند.

قربانی در ادامه با اشاره به اینکه در زمان ایام نوروز به دلیل ازدحام جمعیت و شلوغی خطوط اینترنت به خوبی جواب نمی‌داد، بیان داشت: مشاهده کردم که عده‌ای از افراد برای پرداخت قبوض خود در بانک‌ها تجمع کرده بودند و بیشتر افرادی بودند که یکی از حامل‌های انرژی آنها هم‌چون آب، برق، گاز و یا تلفن به دلیل نداشتن و یا ندیدن قبض، قطع شده بود و ساعات‌ها در روزهای پایانی سال آنها را در بانک‌ها معطل و سرگردان کرده بود.

وی گفت: همان‌گونه که در پرداخت الکترونیکی قبوض دولت همّت ویژه‌ای را به خرج داد، لازم است تمامی قبض‌ها به صورت واحد و به صور ماهانه یا دو ماهه صادر شود.

سخن‌گوی شورای اسلامی شهر اصفهان در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اینکه هر دستگاه تقسیمات شهری خود را به گونه‌ای متفاوت و براساس تعاریف خود انجام می‌دهد، تصریح کرد: با این اوصاف دستگاه‌ها می‌توانند به راحتی یکدیگر را دور بزنند و توزیع عادلانه‌ای از امکانات در بخش‌های مختلف شهر صورت نمی‌گیرد.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول