اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خوی:

دانشگاه‌ها وظیفه سنگینی در تحقق پیام رهبری دارند

خبرگزاری فارس: فرماندار خوی گفت: دانشگاه‌ها وظیفه و رسالت سنگینی در تحقق پیام نوروزی مقام معظم رهبری دارند.

دانشگاه‌ها وظیفه سنگینی در تحقق پیام رهبری دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه غلام‌حسین عماری پیش از ظهر امروز در دیدار با رؤسا و اساتید دانشگاه‌های خوی اظهار داشت: امسال با درایت و تدبیر رهبر معظم انقلاب به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شد تا زمینه پیشرفت و رشد بیش از پیش کشور در همه زمینه‌ها فراهم شود.

وی افزود: در این راستا و برای رسیدن به این هدف همه بخش‌ها به ویژه دانشگاه‌ها وظیفه و نقش مهمی بر عهده دارند و باید در این زمینه تلاش و جدیت بیشتری داشته باشند.

عماری تحقق شعار حمایت از کار و سرمایه ایرانی را سبب قطع وابستگی ایران به کالاهای خارجی و کاهش آثار تحریم‌ها و تهدیدات دشمنان خواند و تصریح کرد: در صورت تحقق این شعار است که می‌توان به رشد علمی و جهش‌های بزرگ علمی در کشور دست یافت.

این مسئول اضافه کرد: پیشرفت‌های علمی کشور در سایه تلاش دانشمندان و دانشگاهیان متدین ایران اسلامی به ثمر نشسته است.

وی با بیان اینکه تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی یک امر مهم و ریشه‌ای است گفت: دانشگاه‌ها باید با فعالیت‌های تحقیقی و پژوهشی، چگونگی توسعه تولید ملی و نحوه حمایت از کار و سرمایه ایرانی را روشن کنند، از این‌رو نقشه راه باید برای پیمودن این مسیر تعیین شود تا پیشرفت و موفقیت در این مسیر با شتاب بیشتری صورت گیرد.

عماری با بیان اینکه خودباوری عامل پیشرفت و ترقی یک جامعه است خاطر نشان کرد: اگر جوانان ایرانی توانایی و ظرفیت‌های خود را باور کنند به پیشرفت‌های چشمگیری در راستای تحقق اهداف نظام و انقلاب اسلامی دست می‌یابند.

در ادامه این دیدار، اساتید و رؤسای دانشگاه‌های خوی با اعلام آمادگی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری بر فعالیت بیش از پیش در زمینه‌های علمی و پژوهشی تاکید کردند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول