اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف انتقال فرهنگ دفاع ‌مقدس

نخستین جشنواره استانی ره‌آورد سرزمین نور در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: نخستین جشنواره استانی ره‌آورد سرزمین نور در بخش‌های خاطره‌نویسی، شعر و عکس در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود.

نخستین جشنواره استانی ره‌آورد سرزمین نور در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی، این جشنواره با موضوعات جنگ و دفاع مقدس حماسه بزرگ و جاویدان ملت ایران، دفاع مقدس و پیوند با حماسه عاشورای امام حسین (ع)، حق مقاومت و پایداری در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی، بیان ارزش‌های شهادت و ایثار و معرفی شهدا و جانبازان و آزادگان به‌عنوان یادگاران هشت سال دفاع مقدس، تقویت روحیه مذهبی و ملی برای حفظ انقلاب اسلامی و همچنین حفظ انقلاب اسلامی رسالت ملت بزرگ ایران اسلامی و ترسیم معنویت حاکم بر سرزمین‌های نور (مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس) در استان برگزار خواهد شد.

همچنین انتقال فرهنگ دفاع ‌مقدس و مصادیق ارزشی ایثار و شهادت به جامعه، پرداختن به موضوع دفاع مقدس و بیان وفاداری نسل فعلی انقلاب به ارزش‌ها و آرمان‌های دوران دفاع مقدس از زاویه هنر، از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره است.

آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره 20 اردیبهشت 1391 است و ارسال اثر برای جشنواره به دو روش پست الکترونیک  h.rahavardnoor@gmail.com و از طریق پستی به آدرس خراسان جنوبی، بیرجند، خیابان مدرس، بیست متری سوم شرقی، پلاک 27 حوزه هنری استان خراسان جنوبی صندوق پستی 9718695381 امکان‌پذیر است.

یادآوری می‌شود شرکت در جشنواره برای عموم آزاد است.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول