اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور پایگاه‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی شهرضا خبر داد

4300 تماس با اورژانس شهرضا در ایام نوروز

خبرگزاری فارس: نوروز امسال در شهرستان شهرضا 4 هزار و 300 تماس با اورژانس این شهرستان گرفته شد.

4300 تماس با اورژانس شهرضا در ایام نوروز

حبیب‌ صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه نوروز امسال در شهرستان شهرضا 104 حادثه‌ تصادف رخ داده، اظهار داشت: از این میزان تعدادی از موارد منجر به بستری و احیای مصدومان ناشی از تصادف به ترتیب 181 و دو مورد بوده است.

وی افزود: مرکز فوریت‌های پزشکی شهرضا در ایام نوروز سال جاری معادل یک هزار و 600 نفر ساعت در حاشیه‌ جاده‌ها و میدان‌های اصلی شهر استقرار داشته است.

مسئول امور پایگاه‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی شهرضا اضافه کرد: تکنسین‌های اورژانس 115 شهرضا در این مدت به 116 مأموریت غیر تصادفی اعزام شدند که از این تعداد 100 نفر جهت بستری شدن به بیمارستان‌ها منتقل شدند.

وی ادامه داد: هم‌چنین 16 نفر نیز در ایام نوروز در منزل جان باختند و یک نفر نیز با تلاش تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی به طور موفقیت‌آمیزی احیاء شد و به زندگی دوباره بازگشت.

صادقی با بیان اینکه تعداد تماس‌های برقرار شده با اورژانس 115 شهرضا را در ایام نوروز 4 هزار و 300 مورد بوده است، تصریح کرد: در این مدت 700 نفر در زمان استقرار نیروهای امدادی اورژانس پیش‌بیمارستانی به پایگاه‌ها مراجعه کردند و ضمن کنترل فشار و قند خون و دریافت داروهای بدون نسخه‌ پزشک به صورت سرپایی درمان شدند.

وی توزیع بروشورهای آموزشی بهداشتی و فوریت‌های پزشکی را از جمله اقدامات مرکز فوریت‌های پزشکی شهرضا دانست و یادآور شد: در نوروز امسال هشت حادثه‌ تصادفی ویژه در شهرضا رخ داد که واژگونی پراید در جاده‌ شهرضا به آباده با سه فوتی و دو مجروح از جمله‌ این حوادث بوده است.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول