اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رقابت‌های کشتی آزاد انتخابی المپیک – قزاقستان

کشتی‌گیر قزوینی المپیکی شد

خبرگزاری فارس: احسان لشگری کشتی‌گیر قزوینی و نماینده وزن 84 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد، پیروز فینال رقابت‌های گزینشی قزاقستان شد و سهمیه المپیک 2011 لندن را برای تیم ملی کشتی آزاد کشورمان به دست آورد.

کشتی‌گیر قزوینی المپیکی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، بار دیگر دلاورمردی از خطه ولایت‌مدار قزوین پرچم مقدس کشورمان را در میدان‌های بین‌المللی به رخ جهانیان کشید.

در دسته 84 کیلوگرم 10 کشتی‌گیر به همراه احسان لشگری از کشورهای چین، ازبکستان، قرقیزستان، مغولستان، ژاپن، عراق،‌ تاجیکستان، کره جنوبی،‌ قزاقستان و هندوستان حضور داشتند که در دور نخست، لشگری ینگ وانگ از چین را در دو وقت با امتیازهای 1 بر صفر و 1-1 شکست داد و به مرحله بعد صعود کرد.

در مرحله دوم احسان به جدال سیمون سیمونوف قزاق رفت و در رقابتی تنگاتنگ در سه وقت با امتیازهای صفر بر 1، 1 بر صفر و صفر بر 1 با کلینچ به نیمه نهایی راه یافت.

در مرحله نیمه نهایی یوسف عبدالسلام‌اف کشتی‌گیر صاحب‌نام تاجیکستان را مقتدرانه در دو وقت با نتایج 4-3 و 2 بر صفر ‍شکست داد و با راهیابی به فینال رقابت‌های گزینشی قزاقستان، ششمین سهمیه تیم ملی کشتی آزاد ایران را به دست آورد.

احسان لشگری کشتی‌گیر قزوینی و نماینده وزن 84 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد در دیدار فینال، زوربک سوخیف ازبک را مغلوب کرد و مدال طلای رقابت‌های گزینشی قزاقستان را به گردن آویخت.

پیش‌تر مسعود اسماعیل‌پور نماینده دسته 60 کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان با شکست حریفانی از چین، تاجیکستان و هند ضمن کسب سهمیه المپیک، به مدال طلای این دوره از مسابقات دست یافته بود.

احسان لشگری پس از ابراهیم برخورداری در تیراندازی دومین ورزشکار قزوینی است که سهمیه المپیک 2012 لندن را کسب می‌کند.

انتهای پیام/س10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول