اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با راهیان نور تقویت می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار کردستان گفت: اردوهای راهیان نور بهترین فرصت و بستر مناسب برای ترویج فرهنگ والای ایثار و شهادت در جامعه و به ویژه در میان نسل جوان است.

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با راهیان نور تقویت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا شهبازی صبح امروز در نخستین جلسه اعضای ستاد پشتیبانی اردوهای راهیان نور استان که در سالن دولت استانداری تشکیل شد اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب نیز همواره در بیاناتشان بر اهمیت راهیان نور تاکید داشته‌اند.

وی افزود: توجه معظم‌له به این اردوها نشان روشنی بر تاثیرگذاری والای این رویداد فرهنگی در جامعه و لزوم تقویت برنامه‌های مرتبط با ایثار و از جان گذشتگی جوانان رشید این مرز و بوم در پاسداشت انقلاب و نظام جمهوری اسلامی دارد.

شهبازی با تاکید بر توجه بیش از پیش به انتقال فرهنگ جبهه به نسل‌های بعدی انقلاب و حفظ آرمان شهدای والا مقام بیان داشت: در مقطع کنونی که دشمنان اسلام و استکبار جهانی به زعم خود سعی دارند آرمان‌های انقلاب را با چالش روبرو کنند اردوهای راهیان نور می‌توانند با بازخوانی رشادت سرداران رشید سپاه اسلام و فرزندان ایران اسلامی همچون سدی محکم حافظ دستاوردهای انقلاب و مدافع نظام در برابر جبهه کفر و نفاق باشند.

استاندار کردستان در بخش دیگری از سخنان خود کمک مادی و معنوی همه مدیران و مسئولان استان در هرچه باشکوه برگزار شدن این اردوها به ویژه در کردستان را یک وظیفه ملی و شرعی خواند و تصریح کرد: مظلومیت شهدای کردستان و وفاداری ملت کرد به آرمان های نظام و رهبری عظیم‌الشان باید به بهترین شیوه ممکن در فرصت معنوی ایجاد شده در اردوهای راهیان نور بازگو شود.

وی در پایان ایجاد کمیته‌های هماهنگی در سطح شهرستان‌های استان در راستای ساماندهی به یادمان‌های شهدا را خواستار شد و اذعان داشت: زنده نگه‌داشتن یاد و راه شهدا وظیفه خطیری است که بر عهده همه دست اندرکاران نظام جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/ن۲۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول