اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بیمارستان 17 شهریور آمل خبر داد

انجام بالاترین تعداد اعمال جراحی شمال ایران در آمل

خبرگزاری فارس: رئیس بیمارستان 17 شهریور آمل گفت: بالاترین تعداد اعمال جراحی شمال ایران در بیمارستان 17 شهریور انجام می‌شود.

انجام بالاترین تعداد اعمال جراحی شمال ایران در آمل

شهرام کاشانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با اشاره به اینکه هر ماه حدود یک‌هزار و 300 عمل جراحی در این مرکز صورت می‌گیرد، اظهار داشت: این میزان در نوع خود یک رکورد در استان‌های شمالی کشور به حساب می‌آید.

وی با اعلام اینکه ویزیت رایگان توسط پزشک خیر فوق تخصصی گوارش پنجشنبه هر هفته در این بیمارستان انجام می‌شود، تصریح کرد: حدود 60 بیمار در هر پنجشنبه در درمانگاه تخصصی بیمارستان توسط فرهاد زمانی فوق تخصص گوارش به صورت رایگان ویزیت می‌شوند.

کاشانی از جذب کمک‌های خیرین در سال 90 برای این بیمارستان خبر داد و یادآور شد: دو دستگاه یخچال فریزر برای بخش مغز و اعصاب به ارزش 8 میلیون ریال توسط خیرین تهیه شده است.

رئیس بیمارستان 17 شهریور آمل اضافه کرد: دستگاه آبسرد کن برای استفاده ارباب رجوع به ارزش دو میلیون ریال توسط تعدادی از همکاران تهیه شده است.

این مسئول گفت: یخچال فریزر و کولر اسپلیت به ارزش 20 میلیون ریال توسط خیر آملی در اختیار این بیمارستان قرار داده شده است.

وی از خرید دستگاه رادیولوژی پیشرفته در بیمارستان 17شهریور آمل خبر داد و افزود: این دستگاه با هزینه 700 میلیون ریال از سوی اداره تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مازندران خریداری شده است.

رئیس بیمارستان 17 شهریور آمل بیان کرد: با توجه به بالا بودن انجام تصویربرداری پزشکی (رادیولوژی) در بیمارستان، وجود دستگاه‌های پیشرفته رادیولوژی در این بیمارستان مورد نیاز بود.

کاشانی در پایان اذعان داشت: بیشترین آمار مربوط به فعالیت تصویربرداری پزشکی در سطح مازندران در بیمارستان 17شهریور صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول