اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

راه‌اندازی مرکز آموزش امداد و نجات شمال‌غرب کشور در اهر

بیمارستان اهر بلا استفاده مانده است

خبرگزاری فارس: فرماندار اهر گفت: محل بیمارستان قبلی شهرستان اهر که متعلق به جمعیت هلال احمر بوده که متأسفانه به علت عدم استفاده مناسب از این مکان بلا استفاده مانده است.

بیمارستان اهر بلا استفاده مانده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، رضا صدیقی ظهر امروز در بازدید معاون پارلمانی هلال احمر کشور از شهرستان اهر با اشاره به اینکه محل بیمارستان قبلی شهرستان اهر که متعلق به جمعیت هلال احمر است یکی از بناهای مستحکم و در نوع خود یکی از مجموعه‌های مهم در اختیار هلال احمر شهرستان بوده که متأسفانه به علت عدم استفاده مناسب از این مکان بلا استفاده مانده است.

رئیس کارگروه حوادث غیرمترقبه شهرستان اهر گفت: این مجموعه بزرگ ظرفیت مناسب برای جمعیت هلال‌احمر استان است که با راه‌اندازی مرکز آموزش امداد و نجات و دانشگاه جامع علمی کاربردی مکانی مناسب برای آموزش جوانان و علاقمندان فعالیت انسان‌دوستانه مورد استفاده این جمعیت قرار گیرد و فرمانداری اهر در این راستا آماده همکاری و همراهی برای تحقق این امر است.

صدیقی با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر شهرستان اهر نهادی معین برای شهرستان‌های همجوار بوده، راه‌اندازی و تجهیز پایگاه‌های امداد جاده‌ای در تمام مبادی ورودی به این شهر و تجهیز به امکانات امدادی را برای شهرستان اهر ضروری برشمرد و خواستار عنایت ویژه مسئولان کشوری و استانی جمعیت هلال احمر به این شهرستان شد. وی خواستار تسریع در اجرای پایگاه امداد جاده‌ای در گردنه گویجه‌بل" و "سامبران" اهر شد.   

انتهای پیام/س20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول