اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گامی دیگر در برطرف کردن ضایعات ظاهری انجام شد

انجام عمل جراحی پلاستیک در بیمارستان امام پارس‌آباد

خبرگزاری فارس: با انجام چند عمل جراحی ترمیم فک، صورت و بینی در بیمارستان امام پارس‌‌آباد گامی نوین در برطرف شدن ضایعات ظاهری برداشته شد.

انجام عمل جراحی پلاستیک در بیمارستان امام پارس‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، با انجام چند عمل جراحی ترمیم فک، صورت و بینی در بیمارستان امام پارس‌‌آباد گامی نوین در برطرف شدن ضایعات ظاهری برداشته شد.

 

روز گذشته برای اولین بار این اعمال جراحی در بیمارستان امام پارس‌آباد و کلینیک تخصصی جراحی پلاستیکی این بیمارستان انجام شد که با انجام اولین عمل به صورت رسمی کار این مجموعه آغاز شد.

 

در این عمل جراحی که بیش از دو ساعت به طول انجامید زن 40 ساله اهل پارس‌آباد که انحراف بینی داشت با مراجعه به این مرکز مورد عمل جراحی قرار گرفت تا با حضور پزشکان متخصص این مشکل برطرف شود.

 

با این حرکت برای اولین بار در پارس‌آباد و همجوار شهرهای دیگر شمال استان امکان جراحی پلاستیکی و ترمیم اعضای صورت که پیش از این افراد به تهران و سایر مناطق مراجعه می‌کردند، به وجود آمده و گامی مؤثر در خدمات‌رسانی به مراجعان شکل گرفت.

 

سرانجام این اعمال جراحی علاوه بر اندام‌های صورت، زیبایی شکم و سینه نیز مورد توجه قرار گرفته و مراجعانی در این زمینه برای اعمال جراحی ثبت‌نام کردند.

انتهای پیام/ح30/پ3003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول