اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان در گفت‌وگو با فارس

هدف فرنگی‌‌کار نوجوان قهرمانی 2012 جهان است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان گفت: هدف ملی‌پوشان فرنگی‌‌کار نوجوان، قهرمانی آسیا و 2012 جهان است.

هدف فرنگی‌‌کار  نوجوان قهرمانی 2012 جهان است

خلیل رشید محمدزاده عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در نوشهر گفت: برای اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی فرنگی ایران از 20 فرنگی کار نوجوان دعوت به‌عمل آمد که به مدت 10 روز در محل خانه کشتی نوشهر تمرینات آماده سازی خود را انجام می‌دهند. 

وی درباره علت انتخاب نوشهر برای برپایی اردو اظهار داشت: با توجه به استقبال بسیار گرم مسئولان نوشهر و هیئت کشتی این شهرستان و نیز حضور بیشترین نفرات ملی‌پوش از مازندران تصمیم بر این شد تا اردوی تیم ملی نوجوانان ایران در نوشهر برپا شود.

وی بیان داشت: بهترین‌های قهرمانی کشور در اردوی نوشهر گردهم آمدند و تمرینات منظم و خوبی را پشت سر خواهند گذاشت.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان خاطرنشان کرد: 12 نفر از میان 20 نفر فرنگی کار نوجوان حاضر در اردوی تیم ملی در نوشهر به‌عنوان نفرات اصلی تیم ملی انتخاب می‌شوند و هفتم اردیبهشت ماه نیز به مسابقات معتبر جام بین المللی سامور راچف روسیه عازم می‌شوند.

وی با بیان اینکه هدف فرنگی کاران نوجوان ایران قهرمانی آسیا است، گفت: هدف اصلی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان جام سامور راچف نیست بلکه هدف قهرمانی آسیا و 2012 جهان است و فرنگی کاران نوجوان ایران شایستگی کسب این عنوان هستند.

وی عنوان داشت: مهم‌ترین رقبای ایران  در آسیا کشورهای قرقیزستان، قزاقستان و ازبکستان هستند که همواره رده‌های اول تا چهارم آسیا را از آن خود می‌کنند و امسال نیز با توجه به اینکه قرقیزستان میزبان مسابقات آسیایی است و کار ما کمی سخت خواهد بود چرا که ناداوری آنها زبانزد است اما با همه این تفاسیر نگاه ما به سکوی نخست است که آن را بدست می‌آوریم.

خلیل رشید محمد زاده درباره سطح کشتی ایران در مقایسه با سایر کشورها اظهار داشت: سطح کشتی فرنگی نوجوانان ایران بسیار بالاست و بهترین تیم در جهان است که در مسابقات جهانی مجارستان در دوره قبل نیز به تنهایی سه مدال طلا را از آن خود ساخت و تنها کشوری بود که توانست سه مدال طلا بگیرد در حالیکه سایر کشورها تنها یک مدال طلا بدست آوردند و این نشان می‌دهد تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان بهترین و شایسته‌ترین در جهان است.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول