اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت رفسنجان:

اظهار ‌نظرهای شخصی نباید به نام کشور باشد

خبرگزاری فارس: ‌امام جمعه موقت رفسنجان گفت: هر فرد ایرانی حق اظهار نظر دارد، اما این اظهار‌نظر‌ها نباید به نام ایران و نظام جمهوری اسلامی تمام شود.

اظهار ‌نظرهای شخصی نباید به نام کشور باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه رفسنجان با اشاره به حدیثی از امام علی (ع) اظهار داشت: امام علی (ع) در خطبه 97 نهج‌البلاغه نگاه به اهل‌بیت (ع) را واجب و گام برداشتن در مسیر ایشان را مایه نجات از تاریکی‌ها دانستند.

وی افزود: حرکت در راهی غیر از راه و مسیر ائمه ‌اطهار (ع) موجب هلاکت و نابودی می‌شود.

رمضانی‌پور با بیان اینکه نفاق مایه انحراف است، گفت: دشمنان بر دو قسم هستند، یکی دشمنان آشکار و دیگری دشمنان پنهان که سخت‌ترین نوع دشمنان هستند و از اول انقلاب تا به امروز به شکل‌های مختلفی وارد شده‌اند و دسیسه‌های زیادی علیه جمهوری اسلامی بپا کرده‌اند.

وی با اشاره به شهادت حضرت فاطمه (س) ابراز داشت: پس از رحلت پیغمبر اکرم (ص) پایه‌های روحی حضرت زهرا (س) خراب شده بود و پیوسته گریه می‌کردند و کسی را که مصیبت از دست دادن پدر داشت در کوچه سیلی زدند و حقش را از وی گرفتند.

رمضانی‌پور خاطر‌نشان کرد: زنده نگه داشتن یاد حضرت فاطمه (س) و اقامه عزا برای ایشان واجب است.

خطیب جمعه رفسنجان توجه به امر سلامت از سوی مسئولان را لازم دانست و تصریح کرد: در وادی فناوری هسته‌ای به موفقیت‌های زیادی دست یافته‌ایم و دشمنان با این ترور‌های کور دانشمندان هسته‌ای ما نمی‌توانند جلوی پیشرفت‌های ما را بگیرند، زیرا دست پرورده‌های آن بزرگواران در صحنه‌ هستند و راه ایشان را دنبال می‌کنند.

رمضانی‌پور اذعان کرد: هر فرد ایرانی حق اظهار‌ نظر دارد، اما این اظهار‌ نظر‌ها نباید به نام ایران و جمهوری اسلامی باشد.

وی حمایت همه جانبه دولت از تولید ملی را خواستار شد و خاطرنشان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب "روند تولید داخلی باید شتاب گیرد و مصرف کالای ایرانی رجحان پذیرد".

رمضانی‌پور برگزاری کنفرانس دوستداران سوریه را که در استانبول تشکیل شد، بی‌اساس خواند و بیان کرد: آنچه مهم است، دستاوردی بود که از این کنفرانس باید نمود می‌کرد که چنین نشد، ننگ چنین کنفرانس‌هایی ماندگار است.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول