اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه:

افراد غیر‌مسئولانه اظهار‌نظر نکنند

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: از شخصیت‌های حقیقی و حقوقی می‌خواهیم به‌ صورت غیر مسئولانه اظهار‌نظر نکند‌ و اجازه بدهند افراد مسئول موضوعات مربو‌طه را بررسی کنند.

افراد غیر‌مسئولانه اظهار‌نظر نکنند
به گزارش خبر‌گزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام مظفری پیش از ظهر امروز در نشست خبری افزود‌: از رسانه‌ها در‌خواست می‌کنم جو را ‌ملتهب جلوه ندهند تا دستگاه‌های قضایی و انتظامی بتوانند با آرا‌مش موضوع سارقان بانک سپه را رسیدگی کرده و خروجی خوبی داشته باشند‌.
وی ادامه داد: عملیات تمام شده ولی کار تمام نشده است؛ کار اصلی ما از امروز به بعد شروع می‌شود.
حجت‌الاسلام مظفری تصریح کرد: رسانه‌ها‌ مطالب را طوری بنویسند که انتظارات در مردم بیش از حد قانونی نباشد و شیر‌ینی این عملیات خراب نشود‌.
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه خاطرنشان کرد‌: دستگاه قضایی از قبل اعلام کرده و این قول را به مردم داده است که‌ با جدیت و قوت بیشتری در مسائل مختلف وارد عمل شود.
وی ادامه داد: موضوع سرقت بانک سپه در کم‌ترین پرو‌سه  قانونی و با استحکام قوی‌تری پیگیری خواهد شد و سارقان به مجازات قانونی خواهند رسید.
 حجت‌الاسلام مظفری اظهار داشت: از آنچه وظیفه قانونی ماست کوتاه نخواهیم آمد و در شرایط ویژه به این پرونده رسیدگی خواهیم کرد‌.
رئیس کل دادگستری  استان کرمانشاه گفت: کرمانشاه جای ناامنی نیست و به مردم استان این اطمینان را می‌دهیم که اگر کسی مر‌تکب جرم شود دستگاه‌های امنیتی‌، قضایی و انتظامی سریعا وارد عمل می‌شوند و آرامش را به جامعه بر می‌گردانند.
وی افزود: ویِژگی استان کر‌مانشاه این است که از مد‌یران لایق و با انگیزه‌ای در بخش انتظامی، اطلاعات‌، قضایی و شورای تامین   بر‌خوردار است؛ پس هیچ‌کس در استان به فکر ارتکاب جرم نباشد‌.
‌حجت‌الاسلام مظفری ادامه داد‌: از نخستین لحظات وقوع این جرم شورای تا‌مین جلسات متعدد و مستمری‌ تشکیل داد که تا امروز ادامه داشت.
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه اضافه کرد‌: مردم باید‌ به دستگاه قضایی‌، انتظامی و امنیتی اطمینان داشته باشند و این را بدانند که دغدغه‌های مسئو‌لان بیشتر از مردم است و دستگاه‌های عامل برای ایجاد امنیت تلا‌ش‌های زیادی می‌کنند.
وی تصریح کرد‌: مردم باید به شایعات دامن نزده و به منابع غیر معتبر خبر اطمینان نکنند.
حجت الاسلام مظفری تصریح کرد: مردم باید برای گرفتن اطلا‌عات لازم مستقیما به مسئولان امنیتی‌، قضایی، اطلاعاتی و انتظامی مراجعه کرده و اخبار صحیح را باور کنند.
رئیس کل دادگستری‌ استان کرمانشاه ادامه داد : از شخصیت‌های حقیقی و حقوقی خواهش می‌کنم به  صورت غیر مسئولانه اظهار‌نظر نکنند‌ و اجازه بد‌هند افراد مسئول مسائل را  بررسی کنند؛ اگر هم انتقادی دارند مستقیما به مسئول مر‌بوطه مراجعه کنند.
وی اضافه کرد‌: بر‌خی از مسئو‌لان و شخصیت‌های حقیقی و حقوقی با بیان صحبت‌های حساب نشده حتی در رابطه با این سارقان اجازه نمی‌دادند عملیات به نحو صحیح و خوب پیش برود و ذهن مردم را در‌گیر می‌کردند.
حجت الاسلام مظفری افزود: باید بدانیم که مطرح کردن برخی مسائل موجب ناقص شدن عملیات‌ می‌شود و جز‌ئیات کامل در زمان مناسب به اطلاع عموم رسانده خواهد شد.
 رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه ادامه داد: از نیروی انتظامی‌، اطلاعات اعضای شورای تامین، استاندار، دادستان و باز‌پرس ویژه پرونده تشکر می‌کنم و شهادت کیو‌مرث دوستی را به خانواده‌اش تسلیت می‌گویم.
وی گفت: افتخار می‌کنیم که چنین نیرو‌هایی در جامعه داریم که برای ایجاد امنیت جان خود را می‌دهند. 
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول