اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت ایام فاطمیه

135 مبلّغ به نقاط مختلف سمنان اعزام شدند

خبرگزاری فارس: کارشناس اعزام مبلّغ اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان سمنان از اعزام 135 مبلّغ به مناسبت ایام فاطمیه اول و دوم به نقاط مختلف این استان خبر داد.

135 مبلّغ به نقاط مختلف سمنان اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، حجت‏الاسلام محمدعلی سلمانی‏نژاد ضمن اشاره به اینکه به مناسبت ایام فاطمیه اول و دوم 135 مبلّغ به نقاط مختلف استان سمنان اعزام شدند، گفت: اصل حرکت مبلّغان در فاطمیه، زنده نگه داشتن دین اسلام است، چرا که همه ما مدیون حضرت فاطمه زهرا(س) و خاندان اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) هستیم.

وی از حضرت فاطمه(س) به عنوان الگوی زنان جهان یاد کرد و اظهار داشت: زندگی سراسر افتخار و الهام‏بخش حضرت فاطمه‌(س) سرمشقی زیبا و جامع برای همه انسان‌های با ایمان و آزاده، به ویژه بانوان حق‌جو است.

سلمانی‏نژاد تصریح کرد: سرمشق گرفتن از زندگی و بُعد اخلاقی این بانوی ارزشمند اسلام سبب سعادت و تعالی انسان می‌شود.

کارشناس اعزام مبلّغ اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان سمنان اظهار داشت: این بانوی ارزشمند اسلام، دفاع از ولایت و مقابله با مخالفان و منحرفان این جایگاه را تکلیف خود می‌دانست و در این راه نیز از هیچ کوششی فروگذار نکرد.

وی مهم‏ترین وظایف مبلّغان در ایام فاطمیه را برگزاری سخنرانی‏های مختلف مذهبی، اقامه نماز در مساجد، مدارس، ادارات و برگزاری کلاس‌های معارف و اخلاق در محل تبلیغ خود دانست.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول