اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرزمین طبرستان در انتظار نوروز- 66

جعفری: مازندران در ایام عید قطعی برق ندارد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: در شرایط عادی در ایام نوروز قطعی برق نخواهیم داشت.

جعفری: مازندران در ایام عید قطعی برق ندارد

منوچهر جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری، اظهار داشت: در تمام شهرستان‌ها نیروها در بخش ارتباط شبکه، آمادگی کامل دارند.

وی با بیان اینکه نیروهای شرکت توزیع برق در شهرستان‌ها در سه شیفت کاری به صورت کشیک فعال هستند، تصریح کرد: برای ایام نوروز انباری را در شهرستان ساری تجهیز کرده‌ایم تا در صورت بروز مشکل سریعا اقدام کنیم.

جعفری با اشاره به اینکه در ایام نوروز قطعی برق نداریم، یادآور شد:‌ مگر اینکه شرایط ویژه‌ای به وجود آید چراکه در شرایط عادی مشکل قطعی برق نداریم.

این مسئول با بیان اینکه با شرایطی که در چند سال اخیر به وجود آمده در ایام نوروز با مشکل قطعی برق مواجه نیستیم، ادامه داد:‌ در تابستان به علت مصرف بالا و پیک مسافر، مشکل به وجود می‌آید.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با اشاره به اینکه تمام تلاش ما بر این است که با مشکل قطعی برق مواجه نشویم، متذکر شد: ‌به دلیل اینکه قطعی برق، مشکلات دیگری را هم به وجود می‌آورد.

وی بیان داشت:‌ توصیه ما همواره به مردم این است که در مصرف انرژی دقت کرده و بهینه مصرف کنند و با استفاده از تجهیزات مناسب، کاهش مصرف داشته باشند.

این مسئول با بیان اینکه ساعات اوج مصرف زمان مناسبی برای استفاده از لوازم برقی پرمصرف نیست، تصریح کرد: استفاده از وسایل پرمصرف در ساعات پیک در تعرفه قیمت هم تاثیرگذار است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران در پایان اذعان داشت: شرکت توزیع برق مازندران دارای یک میلیون و 490 هزار مشترک است.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول