اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرزمین طبرستان در انتظار نوروز ـ 62

مظلومی: مشکلی برای تامین سوخت نوروزی در مازندران نداریم

خبرگزاری فارس: مسئول شرکت نفت مازندران منطقه ساری با اشاره به اینکه ذخیره‌سازی سوخت در استان مطلوب است، گفت:‌ در ایام تعطیلات نوروز مشکلی برای تامین سوخت نداریم.

مظلومی: مشکلی برای تامین سوخت نوروزی در مازندران نداریم

محمدرضا مظلومی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار داشت: تمام تمهیدات برای تامین سوخت لحاظ شده و کشیک‌های نوروزی در منطقه مستقر هستند.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی سرویس‌دهی به مسافران نوروزی را در نظر گرفته‌ایم، ادامه داد: در کنار اکیپ‌های ستاد نوروزی، همکاران ما هم فعال هستند.

مظلومی با اشاره به برگزاری نشست‌های متعدد با جایگاه‌داران، تصریح کرد: تمام جایگاه‌های عرضه سوخت برای خدمات‌رسانی در ایام نوروز آمادگی داشته و به پاکیزگی و رنگ‌آمیزی جایگاه‌ها پرداخته‌اند.

وی با بیان اینکه 92 جایگاه سی ان جی در استان فعال است، یادآور شد: با پلیس راه هماهنگی شده که تانکرهای حمل سوخت در ایام تعطیلات نوروز مشکلی بابت تردد در محورهای مواصلاتی نداشته باشند.

مسئول شرکت نفت مازندران منطقه ساری خاطرنشان کرد:‌ برنامه ویژه نوروزی را از 15 اسفند آغاز کرده‌ایم و حداقل تا 15 فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت.

مظلومی با اشاره به اینکه ذخیره‌سازی سوخت در استان مطلوب است، گفت: ‌در ایام تعطیلات نوروز مشکلی برای تامین سوخت نداریم.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول