اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسا‌ن‌رضوی خبر داد

جلوگیری از عرضه سوخت بی‌کیفیت به کشورهای همسایه

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان هم‌یاری شهرداری‌های خراسان‌رضوی گفت: از عرضه سوخت با کیفیت پائین به کشورهای همسایه جلوگیری می‌شود.

جلوگیری از عرضه سوخت بی‌کیفیت به کشورهای همسایه

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی سازمان هم‌یاری شهرداری‌های خراسان‌رضوی، محمدحسن بناءرضوی اظهار کرد: پیشگیری از قاچاق فرآورده‌های نفتی از طریق مرزهای استان، جلوگیری از هدر رفتن سرمایه‌های ملی، توسعه صادرات و نیز اشتغال‌‌زایی برای 10 نفر، از مهم‌ترین شاخص‌ها و مزایای ایجاد این آزمایشگاه است.

مدیرعامل سازمان هم‌یاری شهرداری‌های خراسان‌رضوی گفت: جلوگیری از عرضه سوخت با کیفیت پائین به کشورهای همسایه از اصلی‌ترین مزایای ایجاد آزمایشگاه تخصصی فرآورده‌های نفتی در استان است.

وی تصریح کرد: آزمایشگاه تخصصی کنترل کیفی فرآورده‌های نفتی استان به دستور استاندار در هشتمین جلسه کمیسیون ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان‌رضوی در مدت بیست روز تجهیز شد.

بناءرضوی ادامه داد: سازمان هم‌یاری شهرداری‌های خراسان‌رضوی با هدف افزایش سطح کیفی خدمات این آزمایشگاه، با سرمایه‌گذاری بالا به منظور خرید تمام تجهیزات لازم، اقدام به تجهیز این آزمایشگاه به مدرن‌ترین شیوه در کشور کرده است.

مدیرعامل سازمان هم‌یاری شهرداری‌های خراسان‌رضوی گفت: با توجه به تردد تعداد زیادی تانکرهای سوخت که از مرزهای شرقی استان به سمت کشور افغانستان و هم‌چنین هزینه بالا و صرف زمان طولانی برای انجام آزمایش در خارج از استان که گاه سبب توقف تانکرهای سوخت به مدت یک ماه در مرز می‌شود، این سازمان اقدام به تجهیز و راه‌اندازی آزمایشگاه تخصصی کنترل کیفی فرآورده‌های نفتی برای نخستین‌ بار در استان کرد.

وی ادامه داد: این امر سبب کاهش زمان توقف و ماندگاری تانکرهای حامل سوخت در مرزهای خروجی استان، به کوتاه‌ترین زمان ممکن شده است.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول