اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان:

نقشه خوشه صنعتی لرستان به ‌روز رسانی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: نقشه خوشه صنعتی استان در راستای تشکیل خوشه‌های صنعتی کسب و کار، به‌ روز رسانی می‌شود.

نقشه خوشه صنعتی لرستان به ‌روز رسانی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان، فرزاد محمدی گفت: هدف از این اقدام، تداوم روند تحول در عرصه تولیدات، سرمایه‌گذاری و اشتغال بخش‌های صنعتی، کشاورزی و خدماتی استان لرستان است.

وی اظهار داشت: در حال حاضر قرارداد مربوط به پروژه به روز رسانی این نقشه بین شرکت شهرک‌های صنعتی استان لرستان و شرکت آرنیکا طرح منعقد شده تا برای استفاده در حوزه مدیریت صنعتی استان، به کار گرفته شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: در این پروژه عملیات مطالعات در راستای توسعه و معرفی روش شناسایی خوشه‌ها و هم‌چنین شناخت تمرکزها و خوشه‌های کسب و کار در استان مورد توجه قرار گرفته است.

محمدی در ادامه با بیان اینکه پس از تعیین زمینه ‌ابی و شناسایی مزیت‌ها و خوشه‌های کسب و کار در استان، مشخصات تفضیلی آنها نیز شناسایی می‌شود، تصریح کرد: در مراحل به روز رسانی از نظرات و دیدگاه‌های صاحب‌نظران به منظور شناخت بیشتر تمرکزها و خوشه‌های کسب و کار استفاده می‌شود.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول