اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت همدان:

همت همه‌جانبه عامل تحقق پیام نوروزی رهبری است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت همت و تلاش همه‌جانبه را عامل تحقق پیام نوروزی رهبر فرزانه انقلاب دانست.

همت همه‌جانبه عامل تحقق پیام نوروزی رهبری است

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد جوادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به نامگذاری امسال به سال "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" آن را زمینه‌ساز پیشرفت بیشتر کشور دانست و افزود: در راستای تحقق این مهم نباید تنها به شعار اکتفا کرد بلکه بررسی ابعاد مختلف اجرایی شدن این مهم و طی طریق در این مسیر می‌تواند ما را به سوی اهداف پیش رو رهنمون کند.

به گفته وی این نامگذاری یک نشانه‌گذاری و سیاستگذاری است که با توجه به شرایط کنونی کشور، نشان از اهمیت تولید و صیانت از سرمایه‌های داخلی در راستای رشد و توسعه کشور دارد.

امام جمعه موقت همدان عزم و اراده ملی را عامل تحقق این شعار مهم دانست و ادامه داد: در این میان مسئولان باید با همت مضاعف زمینه‌ ارتقای تولیدات داخلی و بالا بردن کیفیت آن را فراهم آوردند تا مردم نیز میل و رغبت لازم برای خرید کالاهای داخلی را داشته باشند. به طور قطع توجه کافی و وافی به این امر موجب می‌شود تا مردم رو به تولیدات ملی آورند و هرگز توجهی به مشابه خارجی آن نداشته باشند.

جوادی افزود: البته مردم نیز باید از همان ابتدای کار با خرید کالاهای ایرانی، انگیزه بیشتری را در میان تولیدکنندگان ایجاد کنند و با این مهم، بسترساز تحقق پیام رهبر فرزانه انقلاب باشند.توجه به این نکته نیز لازم است که تصمیم به استفاده از کالاهای بومی و داخلی در میان هر یک از مردم جامعه می‌تواند زودتر ما را به اهداف ترسیم شده هدایت کند که البته این مصرف نیز باید در حد متعارف و خارج از اسراف باشد.

امام جمعه موقت همدان ابراز داشت: بخشی از تلاش‌ها برای تحقق شعار سال جدید نیز بر عهده رسانه‌ها است که با ایجاد اصلاح فرهنگ مصرفی مردم و نهادینه کردن آن در سطح جامعه ارزش استفاده از تولیدات داخلی را بالا ببرند.

وی در پایان سخنانش تأکید کرد: به طور قطع توجه به تولید ملی و حمایت از آن مانع از وابستگی کشور به غرب خواهد شد که این موضوع امری لازم و ضروری است.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول