اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

پیام نوروزی رهبر انقلاب بر مبنای پایه‌های دینی تحقق یابد

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل بر تحقق پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب با تکیه بر پایه‌های دینی و اسلامی تاکید کرد.

پیام نوروزی رهبر انقلاب بر مبنای پایه‌های دینی تحقق یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده پیش از ظهر امروز در اولین جلسه شورای اداری اداره کل تبلیغات اسلامی و در دیدار با کارکنان این اداره کل اظهار داشت: فرهنگ‌سازی در زمینه تحقق شعار نوروزی امسال نیازمند پایه و اساس دینی است.

وی افزود: روحانیون و مبلغان ما بزرگ‌ترین ظرفیت ترویج و تبیین این پیام هستند و باید در خطابه‌های خود مردم را به این امر تشویق کنند.

این مسئول به پشتوانه دینی این پیام اشاره کرد و گفت: کار و تلاش و تکیه بر توانمندی‌های یک ملت ریشه در باورهای دینی مردم دارد و رهبر معظم انقلاب با درایت عالمانه خود زمینه این قطع وابستگی به بیگانگان را در ایران فراهم کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری اینکه انقلاب اسلامی ایران ظرفیت‌ها و قابلیت‌های ممتاز اعتلای اقتصادی را دارا است، تصریح کرد: تحقق شعار و منویات مقام معظم رهبری همگی در گرو کار و تلاش ملت است که باید این روحیه و انگیزه خودکفایی در ملت پدید آید.

وی با بیان اینکه ایران دارای بزرگ‌ترین ظرفیت ملی و دینی است بیان داشت: تکیه بر پایه‌های دینی و اسلامی ایران را از وابستگی به غیر بی‌نیاز می‌کند و این همان چیزی است که رهبر معظم انقلاب مطالبه می‌کنند.

ستوده ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی از درک موقعیت و دارایی‌های علمی و توانمندی‌های ایران عاجز هستند و ما باید این داشته‌های خود را به رخ دشمن کشیده و به استکبار نشان دهیم هیچ قدرتی توان مقابله با قدرت ایران را ندارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در پایان سخنان خود با بیان اینکه رسیدن به نقطه اعتلای اقتصادی نیازمند عزم عمومی است، ابراز داشت: مردم ما دارای این روحیه و پشتکار هستند و نمونه واقعی آن جوانان مستعد و تلاشگر ما در عرصه‌های مختلف علمی و دینی است.

انتهای پیام/صا10/پ3003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول